A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ural

Wolf 2006 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A jószág!

Szöveges ítélet

Elfogult vagyok! Csakis Ural semmi más! Gyönyörű, egyedi, mindenki megnézi és megkérdi, hogy hogyan építettem át, és milyen régi a gép...majd kerek szemekkel hallgatják, hogy ez bizony gyári, új!

A kényelme nagyon jó, bár a szélvédelme nulla. Pár száz km-es erős szélben való motorozás komoly fizikai szenvedést okoz. Az ülése viszont príma. Az utasé /bár ezt csak hallomásból tudom/ nem elég jó, mivel túl keskeny. Pakolhatósága nagyon jó, én egy költözködésbe is belekezdenék vele. Fogyasztása kitűnő, nekem nem sikerült 5(!) liter fölé menni vegyesen.

A dizájn első osztályú, nagyon eltalálták a ruszkik a gépet, ugyanúgy mint a megbízhatóságot. Csupán egyszer volt egy gyertya besülés /bár ez állítólag a bejáratáskor előfordul/ Illetve egy igen kellemetlen baja is volt: a hátsó kerékcsapály összeroppant, így az "összerágódott" a tengellyel, de annyira, hogy flexxel kellett kivágni azt a villából...A sírás kerülgetett. A szerelő és az imortőr szerint soha nem láttak még ilyet, de nem csak az Uralnál, semmilyen más motornál sem. A hibás darabot elküldték Bécsbe onnan Irbitbe, de a gyárban sem tudták mi volt a baj. Tehát nem típus híba, csupán anyagfáradás. Ezen kívül akár a Doxa, csak benzin legyen benne.

A gyár szerint 2500 km-ként kell szervízbe vinni (ezt be is tartom) ám tapasztaltabb uralosok szerint meghálálja, mert 200 év múlva is menni fog.

A vételárért 7-8 éves japán gépeket lehet kapni, én kinéztem ennyi pénzért egy S.....-t műanyag sárvádővel, és oldal deklivel......Azonnal le is mondtam róla. Ám ez a gép 255 kg vas!!!! Fenntartása olcsó!

Mindnekinek ajánlani tudom, aki szeretne egy igazán egyedi, szép, megbízható és olcsó motort, ami után bárhol megfordulnak, amerre csak jár.

2010 április 5:

A hetekben a kerekek küllőfeszítésére került sor, kissé ütött a hátulja, de nagy nehezen találtam egy szerelőt, aki nagyon jól meg tudta csinálni.

Teljesen meg vagyok elégedve a géppel, az ítélet megírása óta -2éve- hibátlan (gyorsan le is kopogom).

Tehát az URALOM egyre csak nő!!!:)

Hibalista

- hátsó kerékcsapágy anyaghiba miatt öszeroppant - a szokásos kopó alkatrészek cseréje

Ide hordtam szervizbe

Egyszer vittem a Pedrito KFT-hez Budakeszire, de SOHA!!!!! Drága, megbízhatatlanok, ígérgetnek fűt-fát, a megrendeléseket nem teljesítik! Eszetkbe ne jusson a környékükre menni!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Saját magam-vagy némi segítséggel-fogom szervízelni!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ural

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.