A jószág!
Szöveges ítélet
Elfogult vagyok! Csakis Ural semmi más! Gyönyörű, egyedi, mindenki megnézi és megkérdi, hogy hogyan építettem át, és milyen régi a gép...majd kerek szemekkel hallgatják, hogy ez bizony gyári, új!
A kényelme nagyon jó, bár a szélvédelme nulla. Pár száz km-es erős szélben való motorozás komoly fizikai szenvedést okoz. Az ülése viszont príma. Az utasé /bár ezt csak hallomásból tudom/ nem elég jó, mivel túl keskeny. Pakolhatósága nagyon jó, én egy költözködésbe is belekezdenék vele. Fogyasztása kitűnő, nekem nem sikerült 5(!) liter fölé menni vegyesen.
A dizájn első osztályú, nagyon eltalálták a ruszkik a gépet, ugyanúgy mint a megbízhatóságot. Csupán egyszer volt egy gyertya besülés /bár ez állítólag a bejáratáskor előfordul/ Illetve egy igen kellemetlen baja is volt: a hátsó kerékcsapály összeroppant, így az "összerágódott" a tengellyel, de annyira, hogy flexxel kellett kivágni azt a villából...A sírás kerülgetett. A szerelő és az imortőr szerint soha nem láttak még ilyet, de nem csak az Uralnál, semmilyen más motornál sem. A hibás darabot elküldték Bécsbe onnan Irbitbe, de a gyárban sem tudták mi volt a baj. Tehát nem típus híba, csupán anyagfáradás. Ezen kívül akár a Doxa, csak benzin legyen benne.
A gyár szerint 2500 km-ként kell szervízbe vinni (ezt be is tartom) ám tapasztaltabb uralosok szerint meghálálja, mert 200 év múlva is menni fog.
A vételárért 7-8 éves japán gépeket lehet kapni, én kinéztem ennyi pénzért egy S.....-t műanyag sárvádővel, és oldal deklivel......Azonnal le is mondtam róla. Ám ez a gép 255 kg vas!!!! Fenntartása olcsó!
Mindnekinek ajánlani tudom, aki szeretne egy igazán egyedi, szép, megbízható és olcsó motort, ami után bárhol megfordulnak, amerre csak jár.
2010 április 5:
A hetekben a kerekek küllőfeszítésére került sor, kissé ütött a hátulja, de nagy nehezen találtam egy szerelőt, aki nagyon jól meg tudta csinálni.
Teljesen meg vagyok elégedve a géppel, az ítélet megírása óta -2éve- hibátlan (gyorsan le is kopogom).
Tehát az URALOM egyre csak nő!!!:)
Hibalista
- hátsó kerékcsapágy anyaghiba miatt öszeroppant - a szokásos kopó alkatrészek cseréje
Ide hordtam szervizbe
Egyszer vittem a Pedrito KFT-hez Budakeszire, de SOHA!!!!! Drága, megbízhatatlanok, ígérgetnek fűt-fát, a megrendeléseket nem teljesítik! Eszetkbe ne jusson a környékükre menni!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Saját magam-vagy némi segítséggel-fogom szervízelni!
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
