Színes szélesvásznú 2
Szöveges ítélet
Jó estét mindenkinek
-Ma belegurult a Trophyba még 415 km. Ma sötétben is gurultam, hogy kipróbáljam a lámpákat. Kellő szélességben világítanak, de a fényerőt kissé gyengének találtam. Sötét foltok vannak a vetített csóvában. A műszerfal világítás erejét menet közben nem lehet állítani. Az irányjelző kapcsoló az én ujjamnak kicsit vékonyka és egy csöppet messze van a markolattól, de ezt majd megszokom. A sebességek közötti váltóút tényleg hosszú, főleg az egy és kettő között ahogyan a tesztekben is említik. Jó ötlet hogy a szelep kifelé néz, könnyebb a kerekeket felfújni és nem égetem a kezem a féktárcsával.(Tudom hideg állapotban ellenőrizzük a nyomást, ezen még dolgozom). Teljesen felhúzott plexinél ha utolérek valakit vagy megelőznek, akkor erős turbulencia lesz a szélvédő mögött. De gondolom ez más túragépeknél is így van. A tükrök nekem jó helyen vannak és jól is látok bennük. A bowden nélküli gázmarkolatot viszont szoknom kell. Az összes zárba a kulcs egy kissé balra eltolva csúsztatható be, hiszen angol. Nekem a kuplung működtető cső kormányfordításnál mindig kibújt a műanyag gyári fülből ezért kábelkötegelővel a többi vezetékhez fogattam, most jó. A kipufogó dob hegesztés eldolgozása viszont szerintem szégyenletes egy ilyen gépen.
Ez a gép a nyugalom szigete, nem érdekel ha megelőznek, átmutogatnak hogy húzzam neki. Ilyenkor csak megemelem a jobb kezem jelezvén hogy a tempomat dolgozik, az ember pihen. Mint tegnep is írtam nagyon stabilnak érzem a gépet. Kíváncsi leszek két személlyel és esetleg csomagokkal hogyan viselkedik.
Ülök a kényelmes fotelomban, és mosolygó fejjel bámulom a világot mintegy filmet, színes szélesvásznút ahol alul és felül vékony fekete csík látható, de ez nem a készülék hibája:-)
Holnap viszem szervizbe, éves ellenőrzés olaj és szűrő csere.
-Tegnap megvolt a szerviz. Több mint 2,5 óra. Sajnos a légszűrőt nagyon eldugták, le kell az idomokat bontani hogy hozzá férjenek. Találkoztam egy Trophy-s kollégával Ő is szervizen volt. Egy Rt-ről ült át Triumphra. Váltottunk pár szót,
-Ma viszont szakadő esőben mentem. Jól vizsgázott ma is. A szél néha viharos erejű széllökéseket produkált, most örültem hogy 300 kg feletti súlya van.
A bal oldalon lévő tároló rekesz tényleg vízhatlan. A top case sem ázott be( az oldaldobozok nem voltak fennt).Bekapcsoltam a markolat fűtést, érezhetően langyos volt 1-es fokozaton.(Még soha nem volt markolatfűtéses motorom). Viszont kiváncsi lettem az ülésfűtésre ami az enyémen nincs, de talán egy próbát megérne...
Néhány újabb észrevétel: a tempomat kapcsoló a jobb kéznél van és néha igen furcsa kézállással tudom kapcsolni. Szerencsésebb lett volna bal oldalra tenni.
És ha ráhúzom a gázt egy előzésnél és hagyom hogy újra visszaálljon a beállított értékre, néha sokat gondolkodik. Alacsonyabbra engedi a sebességet gondolkodik, majd gyorsít. Nem tudom hogy ez másnál is így van-e?
Ha az ülést a magasabb pozicióba állítom akkor nagyon idétlenül néz ki az idomokhoz képest.
A dobozba belefér a bukóm, így nem kell mindenhova cipelni.A doboz fedél tartó-határoló szalag szegecselve van, és mivel nyúlik az anyag lassan kibújik belőle. Csavarozva lesz.
-Múlt hét szombat óta több mint 2000km-t mentem vele. Kezdünk összecsiszolódni.Néhány észrevétel ismét.A bal oldalon lévő vízhatlan tárolódoboz mely okosan csak gyújtáson nyílik, igen ám de csak álló helyzetben. Úgyhogy menet közben se sminkkészlet se piperetükör:-). A tempomatról már írtam viszont nem említettem hogy van egy "főkapcsolója"??!(nem tudom miért), mely bekapcsolása után lehet a billenőkapcsolóval fixálni a sebességet, illetve gyorsítani- lassítani. De végül is mit várjunk egy olyan néptől akik az út rossz oldalán közlekednek.:-) Az oldalsó dobozok sajnos szélesebbek mint a tükrök, úgyhogy kocsisorok közé csak nagyon óvatosan. A műszeregység nekem gyönyörű, főleg hogy a km óra és a fordszám mérő is mutatós. Viszont sajnos nem tükröződésmentes úgyhogy látom magam bennük. Olyan vagyok mint a Süsü apja. három fejű.
Egy dolog ami igazából semmiség, ha jobb oldalra jelzek az irányjelző visszajelzője a fordulaszámmérő azon részén helyezkedik el, ahol legtöbbet használom a motort 4000 és 5000 fordulat között amikor is a mutató kitakarja nagy részét.
Az üléseket levenni a rendszám feletti zár nyitásával lehet (mint egy kocsi csomagtartója), amikor is az utas ülés reteszét nyitom leveszem, utána távolítható el a vezető ülése.Hát ennyi jutott eszembe.
-3.300 megtett km-nél járok. Ismét néhány szösszenet:
Ma mentem vele 210 km/h-át. A top case volt fent, stabilnak éreztem.195-nél 7000 körül pörög. A tempomat 161 km/h-ig kapcsolható.
Biztos voltatok már úgy hogy minden rendben a motorral, de valami mégsem stimmel egy előző géphez képest. (Vásárlás előtt a teszteket olvasva néhányan írták hogy olyan mint egy villanymotor, úgy húz végig.) De ma rájöttem mi az ami nem hagy nyugton: a hang-vagyis a hang hiánya. (Lehet hogy erre is gondoltak a villanymotoros hasonlattal kapcsolatban.) Nem hallom a motor hangját, a kipufogót sem. Ha előre hajolok, a villák között felszűrődik egy kis zümmögés, de a kipufogóból semmit sem hallok, akár hogy is figyelek.
-Tessék???? Hogy tetszett mondani?
-Neeem a fülemnek semmi baja!!! Jól megtartja a svájci sapkát.
Lehet hogy egy erélyesebb hangú kipufogót kell beszerezni, ami illik a motor karakteréhez. Orkán szerű üvöltést nem szeretnék.Az nem illene egy angol nemeshez.
-Ma megvolt a próba utassal is. Autópálya tempó néhány szakasz 160-nal + három doboz, és egy kis kanyargás közel 300 km. Stabil így is, nem éreztem másfajta turbulenciát hogy ültek mögöttem. Átlag fogyasztás 5,4l. A top case-n van háttámla, utasom elmondása szerint kényelmes idézem: "az autópályán majdnem bealudtam". Ha minden jól megy jövő héten felkerül a navigáció is. Nagyon úgy néz ki hogy km falásra beválik a gép. Ha a megbízhatósága is ilyen lesz, akkor azt hiszem jó úton halad a Triumph.
-Ma felkerült a navigáció. Üröm az örömben hogy a megrendelt navi csatlakozót nem tudtam felhasználni, ugyanis a motoron lévő por, víz, stb álló csatlakozót vagy nem tették fel a gyárban (jó lesz ez nektek kelet európa) , vagy valaki leszedte ( bár hogy mit csinál vele nem tudom). Úgyhogy egy kettes sorkapocs -magyarul: csoki- figyelt engem mikor lebontottam az idomokat. Hát kibírtam nevetés nélkül.
A navi alapján a km órám kb 5-6km/h-t siet minden tartományban.
üdv juti
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (0) | Évjárat | 0 |
Kényelem | (0) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (0) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (0) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (0.1/10) |
