Színes szélesvásznú
Szöveges ítélet
Jóestét mindenkinek
Megvolt az ismerkedős gurulás a Trophyval.
615 km 5.1l átlagfogyasztás. 130-as autópályatempó +barangolás Visegrád és környéke. 120-nál 4000, 130-nál 4400 fordulat.És és és dadadaaammm -6- sebességfokozat. (Én mez nélkül 109 kg,+ruha, csizma, bukó és a 3 doboz csak a betét táskákkal.) Hayabusáról átülve a szélvédelem fantasztikus. Legmagasabbra állított szélvédővel, egész nap felhúzott bukó plexivel mentem. Akár le is vehettem volna:-).
Két hűtő ventilátor dolgozik, és oldalra fújja a meleg levegőt, a lábamon (és máshol) nem is érzem az áramlását. Nagyon jó. A lábrész teljesen belesimul az idomba, ott is maximális a szélvédelem. 160-nál a stabilitás tökéletes, tovább nem erőltettem.
A menürendszer is könnyen megtanulható. A futómű beállításnál érződnek a különböző mód beállítás különbségek. Kényelmes, jól húz, a japán motorokhoz szokott fülnek kissé csörgő, zörgő, sivító. De hát ez ilyen. Gazdagon felszerelt túramotor. Itthon annyira nem ismert a márka, viccesen kérdezték hogy a bugyigyárból való-e. Pedig ha tudnák hogy a Triumphnál már akkor motort gyártottak és sebességrekordokat döntögettek, amikor a japánok még öszvérrel közlekedtek a szerpentinen. Csak hát sajnos a fejlesztések maradtak el.
Ha ezen a gyár dolgozói japán öntudattal végezték volna a munkájukat akkor valószínű hogy a világot aláznák a gépeik.
Én mindenesetre adok egy esélyt nekik, hogy meggyőzzenek.
Üdv juti
Folyt.köv.
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8800 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Hayabusa | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
