Spripl-chan
Szöveges ítélet
Isten óvja a Királynőt! Szép, egyedi és megbízható.
Motorszerelő fiatalembertől vettem és ez volt az első igazi nagymotorom. Kicsit erős 210kg-os, 117le-s gépen tanulgatni (nem 600-as Fazer), de olyannyira ráéreztem, hogy a rutin vizsgára is ezzel mentem. (Mint, minden normális embernek, nekem is először volt meg a motor , aztán a jogsi.)
Hiába angol, azért tudni kell róla hogy ezeket németek tervezték s, lehet épp ezért 160-nál lefúj róla a szél, mivel a fejidomnak nevezett fagyitölcsér eddig bír terelni, viszont az Alpok végtelen szerpentinjein és a Saint-Louis Ringen (Pilisszentlászló) nagyon lehet vele veretni.
Nem jön szembe az utakon percenként három, nagyon finom a kidolgozása és műszakilag kifogástalan. A három henger rengeteg nyomatékot szolgáltat. Nem gondolkozik a lámpánál, nem melegszik túl, redkívül megbízható és egy magam fajta 100+ kg-s arcnak olyan jól kezelhető, mintha balettoznánk. Hidkő Battlax BT002 Racing Street gumikat szoktam koptatni rajta. Max sebesség mit elértem vele az 235 kmh volt az A1 nevezetű szomszédos autópályán, bár ezzel is 2,5-szer átléptem az ottani táblára írt számokat.
Mentem azóta már sok más motorral, erősebbel és ritkábbal is de ezt az urilányt nekem találták ki és amíg Hinckleyben ílyen precíz gépeket csinálnak, akkor tényleg Isten óvja Bözsit.
Hibalista
- Generátor, de ez azért volt mert nem akart motorostalálkozóra menni.
- Hűtőventillátor. A kpm-nél azt hiszik, hogy gányolással és apró gránit zuzalékkal lehet utat javítani? Nem lehet! Viszont motorokat tönkretenni igen! Ezzel a kis zuzalékkal telement a ventillátorház és az szépen megszorult. Budapesten ennek beszerzését úgy jelen időszámításunk 2319 éve máciusára tippelték, Ausztriában holnap itt van 269,90 euro + MwSt.-ért, bontóba némi turkálás egy padláson meg 30 euróért kompletten kerettel motorral.
- Hátsó ülésnyitó zár.
Ide hordtam szervizbe
Prop-Tech, Esztergom-Kertváros. Világbajnokok és még a Triumph-okhoz is értenek. Türelmessek, kedvessek és megértik a magamfajta finnyás alakok, meg a hülye haverjaim piti problémáit.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Triumph Fachwerkstadt, Ostermiething-Austria.
Nem vicc, Salzburgtól 33 km-re északra, egy a semmi szélén fekvő, kockaszélű kerekerdő melleti aprócska kis szakszervíz ahol mindíg punk-rock szól.
Jól dolgoznak, csak drágán.
Értékelés: 8
Valamint egyszer bementem a Frontosához, ahol amellet, hogy átb@sztak még olyan bunkók és flegmák voltak, hogy a kisérőm majdnem nemmondom mit rántott, miközben én a szervízes toplákot küldtem el a jó édes...
Monopol helyzetben vannak Mo-n ezzel a márkával, de ki teheti kerülje, inkább segítek bárkinek behozni Triumph-ot külföldről, mert ezek azt nem érdemlik meg, hogy zsömlét árulhassanak. Értékelés a béka s@gge alatt.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
