A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Tiger 800 XC 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Rés a pesti állatker falán

Szöveges ítélet

Buda és Pest általam ismert legelhanyagoltabb közútjain sikongattam egy órán át, kértem az Istent, h. csak most az egyszer had vigyem vissza a bemutató motort épen, csak bünti nélkül ússzam meg ezt a csapatást, meg hogy ne haragudjon senki rám, nekem is elgurulhatnak egyszer a gyógyszereim (: Semmi nem tud kárt tenni benne, sőt bíztat, hogy csak csináld, csináld, csináld még erősebben! Szét szivat! Jön valami aknafedő kilóg az útból, fém, síkos lehet és görbe így fékeznél előtte, de valaki beszól a fejedbe(n):nehogy hozzáérj a fékhez, mert letöri a kezed, hanem gááázt még gáááázt (: És bármin így repül át mint kondorkeselyű a bárányfelhőn és vigyorogsz és trial pályává alakul át az egész város szépen lassan, egyedüli versenyzőként benne ti ketten (: Meg sem rezdül, ívben tojik mindenre ami előtte van, feldarabol mindent, ledarálja, felszántja, besózza m e g e s z i és kipufogja miközben olyan koncertet kapsz a fúvókák, szelepek, hengerek és a dob kvartettjétől, h. semi de semmi legális nem jut az eszedbe. Másképp szól 4000ig, másképp ha terheled, másképp ha 6000 felett hasítasz. Le a kalappal a gyári kipu előtt, amikor a tigris átugrott a kerítésen, csak az egyik golyója maradt ott (: Nagyon szépen szól, külön azért érdemes bizonyos fordulatokon menni, h. hallhasd a koncertet, a háromhengeres örömzenét!
Kanyarban is okos, könnyen manőverezhető, mert könnyűnek érzed, a futómű bár nem nagyon állítható, úgy tűnik a 181cm/81kg-os paramétereimre lett belőve, de ha nem is, nekem megfelelt. Bizalmat ad. A 19” fűzött kerék a Showa villákkal egyszerűen tudod, h. nem hazudhat és nem is teszi, így a 34C-ban a gumikkal sem lehet sok gond- nincs is. Vészfékezéskor a körmei a betonban, meglepődnél, de már nem csodálkozol semmin, majd pont persze a fékeket szúrnák el... (Véletlenül, amikor kiálltam, akkor tűnt fel, hogy az egész tartásom egyenesebb mint a másikon (885) és a váltó és a fék is pont lábra fekszik.)
Ha húzod neki nem lesz térferdülésed, de átugrana veled a Dunán egészen biztos. Egyszerűen megy, ha akarod mint az állat, ha akarod akkor meg mint egy kisebb állat. Minden védőöltözet és motoros ruha nélkül mentem, mert meleg volt, meg mert apám azt mondta, anno, h. „fiam úgy vezzes, h. ne kelljen bekapcsolni a biztonsági övet!” Meg még azt is mondta az első koccanásom után, h. „gyenge vagy egyenesben...meg kanyarban is”! Mit művelnék vajon protektorokkal és ha igazán az enyém lenne?

Hibalista

- teszt motor

Ide hordtam szervizbe

teszt motor

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

teszt motor

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Tiger Következő motorja? Tiger
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.