Nyugott,hatalmas,átgondolt!
Szöveges ítélet
Nem volt tapasztalatom a márkáról, de nem félek tőle. Tudom, hogy a BMW RT-ről koppintották, vagy konkurenciát akartak (és tudtak) állítani az angolok.Igazából egy jól összeollózott motorról van szó. Az elektronika japán (osram,denso), a fékrendszer is (nissin), az elektromos futómű osztrák (WP), a beépített dolgok minőségiek (PL a tank német gyártmány...). Nyilván olvastam róla előtte, ahol a tapasztaltabb tesztelők két negatívumot említettek meg: nagy és bonyolult a menüje. Nekem pont a nagysága tetszett meg. Tényleg nem kicsi. Opció volt motorként még a kawasaki gtr is akkor, de ez sokkal nagyobb és kényelmesebb. Tologatni ne nagyon kelljen. De ezek a vasak már mind 300 kg körüliek! A motorjától tartottam az elején, de ez a három hengeres mozdony csodálatos. Nem egy sportmotor (előtte olyanom volt), de ez nem is akar az lenni és a vezetője sem. Nyugalomra int, kényelmes (hátul is), nyomatékos, hihetetlenül laza....
Csak azt sajnálom és nem is értem igazán, hogy miért nem vitte tovább ezt a vonalat a Triumph.
Hibalista
- El nem romlott semmi ennyi idő alatt, de cseréltem légszűrőt, gyertyát...Na, az nem egyszerű! De az ilyen jellegű motoroknál ez alap.
Ide hordtam szervizbe
Én csinálom, amit tudok. Átgondolt, izgalmas konstrukció, csak rá kell jönni.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | zzr1400 | Következő motorja? | k1600 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
