Nosztalgiázók RETRO álma: Bonneville Triumph
Szöveges ítélet
Az öszinteség kedvéért: Eddig csak próbautakon voltam Bonnival. Azért merek mégis egy értékelést írni, mert olyan sok próbaúton voltam már, hogy kb. 200 km-es körzeten belül a kereskedök, ha meglátnak már dugják el a Bonnikat. "Nincs, elkelt, miért jött már megint?"- kérdéssel várnak. Pedig tudják jól, miért vagyok ott. Jó idö van és náluk van Bonni a garázsban, nálam meg nincs. De már nem engednek el próbautakra.
Sajnos nem vehetek több motort. Kedves feleségem közölte, amíg nincs olyan autója, melyet nem kell állandóan szerelni, addig nem vehetek újabb motort. Az pedig, mint tudjuk, drága mulatság. Tehát egy darabig nem lesz Bonnim.
Pedig ez lenne az elsö új motorom. Eddig mindig csak használtam vettem, de mikor ezt a retró darabot elöször megláttam, éreztem, hogy hamar megbarátkozunk. Arra az idökre emlékeztet, mikor 250-es MZ volt elérhetetlen álmunk, de csak Simsonra futotta.
Persze a Bonnit nem lehet az MZ-vel összehasonlítani. Különbözö tipusai illetve változatai vannak kereskedöknél izlésnek illetve használatnak megfelelöen. Kedvencem az SE változat. Nincs benne semmi különös. Talán éppen ezért. Úgy ülsz rajta, mint a régi igökben. A tankja aránylag laposan fekszik és nem zavar, nincs útban, mint mostanság a túramotoroknál. De ez izlés kérdése. Se a motort se a váltót nem lehet kritizálni. Kényelmes kellemes a régi idök stílusában.
Az ára (kb. 3 Mio) sajnos túlságosan modern. Ezért nem merem ajánlani igazán. Szívesen bemásoltam volna ide egy linket a müszaki adatokkal, de sajnos csak kereskedök oldalait találtam.
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | XVS | Következő motorja? | Bonneville |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
