A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Tiger 900 1993 (885) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nekem Tigris kell

Szöveges ítélet

Szóval úgy vettem meg, hogy élőben nem láttam, nem ültem rajta, nem hallottam csak tetszett :D Na, akkor most épelméjű vagyok vagy igen? Először is motorozni kell némi bátorság itthon, meg perverzitás. Két éve robiztam télen-nyáron a munkahelyemre itt Pesten és nem akartam két motrot -vagy a kollegám szerint motort, hanem Egyet mindenek fölött :) De annak legyen jó hangja, menjen két utassal is. végül is nem egy nagy óhajlista... Aztán ahogy a másfél év alatt kezdett kikristályosodni bennem, egyre többet hallottam, hogy a 600-650-es kategória idővel "belassul", elgyengül a tulaj számára és még nagyobb moci kell, így kirobbantam az örömtől, amikor haverom a Fecóka (nem az, hanem egy másik), szólt hogy van egy 900-as Triumph Tiger túraendúró a neten. Megnéztem, két kipufogó, olcsó ár, kb rendben van, a többit meg személyesen. Sajna eladták, mire lefoglalóztam és láttam volna, nem volt több eladó itthon belőle, úgyhogy Skóciából kellett hozatnom egyet. Egy gyönyörű kéket :) Hát megy. Irdatalnul, mint forró kés az agyban. Na jó, a Monster 900-ast nem gyorsulja le, ezen még nincs is tér-idő kontiinuitási (ki tudja ezt hogyan kéne írni) zavarom egyes padlónál, de nem is versenyezni vettem, hanem kocsik közt nyargalászni -magas kormány előnyben, Lupára, bányatavakhoz lemenni, kátyúkon nem gondolkozni, ketten, kénylemesen. Kezes is, magas is, jól lehet vele haladni a kocsik közt és nem mertem még 1,2s-ben csontig-csavarni neki :)
Hát elsőre ennyi...folyt köv.

Hibalista

- Önindító (bendix v mi.) - Nagygenerál (vez.műlánc, olajcserék mindenhol, légszűrőcsere) -

Ide hordtam szervizbe

Bp, Váci út, F motor Kft. Átvertek először (3 drágább alkatrészt raktak be mint, amiben megegyeztünk), aztán másodszor túlszámláztak (de visszaköveteltem a szerelési munkaórák felét),majd a motor másnap nem indult többet :D Q-vanyjukat.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

K. Zsolt. Mindent megcsinált, most jobb a gép sztem, mint gyárilag :) Isten vagy Zsoltiiiiiiiii :) (Még a karosszeriatartó csavarokat is lefestette BÁR nem kértem, hanem ezt Ő így gondolta!!! Erről ennyit.)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Dylan Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.