NAKEDbe csomagolt ördögfióka
Szöveges ítélet
Mikor megláttam BELESZERETTEM. Mikor felültem rá, tudtam, hogy MEGVESZEM. Mikor elindultam vele, tudtam, hogy ha nem megyek el motoros tréningekre, akkor MEGÖL. Így kezdődött az egész. Nem az R-es verzió, de valami mégsem az alap verzió benne. Tüsszentésre egykerék, kikanyarodáskor kicsap a hátulja, durva úthibákon előre-hátra csapódó fej...Ez így nem mehetett tovább. Elmentem 3 tréningre, mire összeállt benne, hogy is kell vezetni a drágaságot. TISZTELET. Ez a legfontosabb.
A három henger folyamatosan tol. Nagyon érzékeny a gázmarkolat. Kanyarok esetén inkább hátsó fékkel kell korrigálni a sebességet, mert ennyire nem tudsz század millimétereket forgatni a markolaton. Az önsúly miatt (is) nagyon robbanékony és fékezéskor a hátsó fék könnyen túlhúzható. Szélvédelem nincs, ha mész túrázni, akkor az autópályán szenvedni fogsz. Csomagokkal azért lehet játszani, előtérbe kerül viszont a reklámszöveg: OTT A MASTERCARD.
DE amit a kanyargós úton művel, az dalra fakaszt. Nagyon szépen döntögethető, igazi élmény motor. A lábtartók magasan vannak. A váltó gyors és precíz. A fékcsövek alapból fémhálósak, Kijelzőn óra, köridő, fokozat...stb. olvasható. Egy tankkal 250 - 300 km kihozható vele.
Mindenki meg akarja nézni, mert nem tucatmotor. Ha különleges sportmotort akarsz naked bőrben, akkor nincs jobb vétel. Nem egy kezdő motor, az már biztos. Csak óvatosan!!!
Hibalista
- A normál szervizen kívül eddig semmi gond nem volt vele, pedig van benne km.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | GSX 750 F | Következő motorja? | Tiger Sport |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
