A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Street Triple 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

NAKEDbe csomagolt ördögfióka

Szöveges ítélet

Mikor megláttam BELESZERETTEM. Mikor felültem rá, tudtam, hogy MEGVESZEM. Mikor elindultam vele, tudtam, hogy ha nem megyek el motoros tréningekre, akkor MEGÖL. Így kezdődött az egész. Nem az R-es verzió, de valami mégsem az alap verzió benne. Tüsszentésre egykerék, kikanyarodáskor kicsap a hátulja, durva úthibákon előre-hátra csapódó fej...Ez így nem mehetett tovább. Elmentem 3 tréningre, mire összeállt benne, hogy is kell vezetni a drágaságot. TISZTELET. Ez a legfontosabb.

A három henger folyamatosan tol. Nagyon érzékeny a gázmarkolat. Kanyarok esetén inkább hátsó fékkel kell korrigálni a sebességet, mert ennyire nem tudsz század millimétereket forgatni a markolaton. Az önsúly miatt (is) nagyon robbanékony és fékezéskor a hátsó fék könnyen túlhúzható. Szélvédelem nincs, ha mész túrázni, akkor az autópályán szenvedni fogsz. Csomagokkal azért lehet játszani, előtérbe kerül viszont a reklámszöveg: OTT A MASTERCARD.

DE amit a kanyargós úton művel, az dalra fakaszt. Nagyon szépen döntögethető, igazi élmény motor. A lábtartók magasan vannak. A váltó gyors és precíz. A fékcsövek alapból fémhálósak, Kijelzőn óra, köridő, fokozat...stb. olvasható. Egy tankkal 250 - 300 km kihozható vele.

Mindenki meg akarja nézni, mert nem tucatmotor. Ha különleges sportmotort akarsz naked bőrben, akkor nincs jobb vétel. Nem egy kezdő motor, az már biztos. Csak óvatosan!!!

Hibalista

- A normál szervizen kívül eddig semmi gond nem volt vele, pedig van benne km.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GSX 750 F Következő motorja? Tiger Sport
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.