A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Rocket III 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy test - nagy élvezet

Szöveges ítélet

Lehet, hogy csapongani fogok, de nem az irodalmi Nobel-re gyúrok....

Három éve vettem. Használtan, jó áron, 6 évesen. Felesleges dolog lenne itt ömlengeni a teljesítményről, meg ilyenekről, mert ezek mindenhol le vannak írva.

Sok motorom volt már, inkább leírom milyen motorozni Ő vele.Igen nagy Ő-vel, mert nagy. Én 183 vagyok, úgyhogy legalább nem nézek rajta úgy ki mint majom a köszörűkövön.

Nehéz eset. Figyelni kell rá a városban, araszolni kocsik között kihívás. Lepkecsont lábúaknak nem ajánlanám, mert ha megbillen, nagyot taposol az aszfaltba.
A dupla fényszóró és a méret miatt jobban észrevesznek az autósok, gondolok itt arra, hogy az elém kiforduló autók száma kb felére csökkent. Minden kicsinek örülni kell. :) Ennek kapcsán a fékekről: megfelelő erő, de szigorúan használni kell a hátsót is a rendes lassuláshoz. A vizsgapadon azt mondta a vizsgabiztos a hátsó fékre, hogy nagyobb a fékerő, mint egy középkategóriás autónak. A bowdenes kuplung tökéletes, finom, nincs agyonbonyolítva: 10 pont.

Viszonylag könnyen és jól dönthető, kissé féloldalas az asszimetrikus elhelyezésű blokknak köszönhetően, de nem vészes. Nyilván nem első motornak vesznek ilyet a dolgozók. A hosszú kanyarokat szereti jobban és a sima aszfaltot.
A 240-es hátsó és 150-es első kerék nehezen tolerálja a vályús aszfaltot a 350kg-val+motoros, de persze ez sem meglepő.

Hosszú távon az ülés elég kényelmes, a lábpozíció az újakon (roadster) már jobb, de legyünk őszinték én óránként biztos megállok. Szélvédelem minimális, max ha befekszel az órák mögé lesz valami, egyébként meg vitorlázol 190-nél és kapaszkodsz a kormányba. Na igen, 120-tól 200-ig meg olyan, mintha ki akarná valaki húzni alólad. :)

A szerpentineket jól veszi, a szűk fordulókban hajlamos kisodródni. Hozzáteszem az Edelweisspitzre is felmentem vele a vizes macskakövön megcsúszás és kitörés nélkül, úgyhogy ez csak szőrszálhasogatás a részemről. Ja, meg le is jöttem...

A váltó Ok, 5 sebesség elég, a komputer és fokozatok jól hangolva, nem akar 1-esben kiugrani, érezhetően átgondolták a mérnökök, mit adnak a "jónép" alá.

Összességében: Egyben van, az exhibicionizmusa ellenére átgondolt, nagyon szerethető. Szerelni is könnyű, minden nagy, hozzáférhető.


Hibalista

- Az egyik első teló szimmeringje eldurrant, 3000 Ft os csere. Olajcseréket kellett elvégezni, illetve tavaly szelephézag állítást csináltam rajta. De ez nem hiba.

Ide hordtam szervizbe

Mivel eddig én szereltem...10

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CBR 1000 F Következő motorja? Tiger 1200
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4