Nagy test - nagy élvezet
Szöveges ítélet
Lehet, hogy csapongani fogok, de nem az irodalmi Nobel-re gyúrok....
Három éve vettem. Használtan, jó áron, 6 évesen. Felesleges dolog lenne itt ömlengeni a teljesítményről, meg ilyenekről, mert ezek mindenhol le vannak írva.
Sok motorom volt már, inkább leírom milyen motorozni Ő vele.Igen nagy Ő-vel, mert nagy. Én 183 vagyok, úgyhogy legalább nem nézek rajta úgy ki mint majom a köszörűkövön.
Nehéz eset. Figyelni kell rá a városban, araszolni kocsik között kihívás. Lepkecsont lábúaknak nem ajánlanám, mert ha megbillen, nagyot taposol az aszfaltba.
A dupla fényszóró és a méret miatt jobban észrevesznek az autósok, gondolok itt arra, hogy az elém kiforduló autók száma kb felére csökkent. Minden kicsinek örülni kell. :) Ennek kapcsán a fékekről: megfelelő erő, de szigorúan használni kell a hátsót is a rendes lassuláshoz. A vizsgapadon azt mondta a vizsgabiztos a hátsó fékre, hogy nagyobb a fékerő, mint egy középkategóriás autónak. A bowdenes kuplung tökéletes, finom, nincs agyonbonyolítva: 10 pont.
Viszonylag könnyen és jól dönthető, kissé féloldalas az asszimetrikus elhelyezésű blokknak köszönhetően, de nem vészes. Nyilván nem első motornak vesznek ilyet a dolgozók. A hosszú kanyarokat szereti jobban és a sima aszfaltot.
A 240-es hátsó és 150-es első kerék nehezen tolerálja a vályús aszfaltot a 350kg-val+motoros, de persze ez sem meglepő.
Hosszú távon az ülés elég kényelmes, a lábpozíció az újakon (roadster) már jobb, de legyünk őszinték én óránként biztos megállok. Szélvédelem minimális, max ha befekszel az órák mögé lesz valami, egyébként meg vitorlázol 190-nél és kapaszkodsz a kormányba. Na igen, 120-tól 200-ig meg olyan, mintha ki akarná valaki húzni alólad. :)
A szerpentineket jól veszi, a szűk fordulókban hajlamos kisodródni. Hozzáteszem az Edelweisspitzre is felmentem vele a vizes macskakövön megcsúszás és kitörés nélkül, úgyhogy ez csak szőrszálhasogatás a részemről. Ja, meg le is jöttem...
A váltó Ok, 5 sebesség elég, a komputer és fokozatok jól hangolva, nem akar 1-esben kiugrani, érezhetően átgondolták a mérnökök, mit adnak a "jónép" alá.
Összességében: Egyben van, az exhibicionizmusa ellenére átgondolt, nagyon szerethető. Szerelni is könnyű, minden nagy, hozzáférhető.
Hibalista
- Az egyik első teló szimmeringje eldurrant, 3000 Ft os csere. Olajcseréket kellett elvégezni, illetve tavaly szelephézag állítást csináltam rajta. De ez nem hiba.
Ide hordtam szervizbe
Mivel eddig én szereltem...10
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | CBR 1000 F | Következő motorja? | Tiger 1200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
