A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Tiger Explorer 1200 (1215 cm3) XC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb mint vártam!

Szöveges ítélet

Nehezen vettem rá magam, hogy megvegyem ezt a motort, valószínűleg ugyan úgy féltem tőle, mint sokan mások, hiszen egy "Angol" motor és az autóik nem túl megbízhatók.
Ezek a sztereotípiák bennem is mozogtak, de olyan jó áron adta a tulaj, hogy úgy gondoltam nem hagyom ki! Varadéróról ültem át a tigrisre, amit utólag nem bántam meg!
A vara egy nagyon jó motor, de nekem gyengének bizonyult és egy erősebbet kerestem. Szóba került a Honda VFR Crosstourer is, de a túl magas ár és a szerviztapasztalatok nem voltak kecsektetők annyira. A BMW GS-ét eleve kilőtem, egyrészt mert tucat motor, másrészt szerintem marketing a nagyrésze. Térjünk vissza a Tigrisre. Első pillanatban ahogy ráültem otthon éreztem rajta magam, nagyon jó volt az üléshelyzet, kiváló szélvédelem annak ellenére, hogy gyakorlatilag nincs rajta idom, csak kis szélterelők. A gyári plexi alacsonynak bizonyult az én 180cm-emhez, de kaptam egy túrát is hozzá, ami a mai napig tökéletesen tereli a szelet a sisakom fölé. Esőben szinte csak a két karom kap vizet, a többi részem minimálisan. A motor futóműve egy klasszissal jobb a Varáénál, nyílván a kor miatt de a megfelelő beállítást eltalálva stabil a kanyarokban még rossz úton is. Ami negatívum, hogy csak a rugó előfeszítés állítható, el tudnék viselni némi csillapítás állítási lehetőséget is. A hátsó gátlóval már semmi gond, teljesen állítható és jól be is lehet lőni. Általában két személlyel motorozom és mondhatom teljesen elégedett vagyok a motor erejével. Nagyon nyomatékos, ha kell pörgős és nem fogy ki a szuszból magasabb fordulatszámon sem. Eddig mindig kihúzott a necces helyzetekből, csak egy nagy gázfröccs és minden megoldva. Annyi a motor hátránya egyedül, hogy 2800-as fordulat és 3000 között nagyon rezonál, berázza a motor egész elejét és idegesítő zizgő hang jön a hűtőtől. Ezt a pici bibit kivéve jól van nagyon belőve a motor karakterisztika. Amit még szeretek benne, hogy teljesen felpakolva 3 gyári dobozzal sem rángatja úgy a szél a dobozok okos rögzítése miatt, ugyanis energia elnyelősre tervezték a dobozokat, amikor a szél oldalról fúj, a dobozok alja ki tud lengeni 4-5 cm-ert így nem közvetlenül a motort lökdösi dobozostól. A gyári dobozok nagyon prémium minőségűek, félig alu, félig műanyag, az is a dupla falú fajtából, így jóval merevebbek a sima dobozoktól és jó a hőszigetelésük is! Pl. a Hideg víz sokáig hideg marad még nagy hőségben is. Ami negatívum, hogy a kipufogó oldali doboz elég vicces méretű, de eddig megoldottuk a pakolást akár 11 napos túrára is ketten! Összességében egy nagyon prémium motort kínál a Triumph az explorer személyében és aki még mindig fél tőle, elárulom szinte mindene japán! :)

Hibalista

- Nem romlott el semmi.

Ide hordtam szervizbe

Ago Motors. Földesi Zoli.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Varadero XL 1000 Következő motorja? tiger 1200
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.