Funky faktor 100%
Szöveges ítélet
Az első ráülésem kicsit fura volt 0 kilométernél: kicsit nyers, fura méretek, fék alig, de hát végül is egyenesen a dobozból jött. Aztán sarokról sarokra kezdett megjönni, most pedig már élménymotorként tekintek rá, pedig az első ezer kilométeren a fordulat még 7 ezer közelében sem volt…
A bringa legnagyobb erénye az amire készült: könnyed városi motorozás, mintha egy vastag vázas biciklin ülnél. Könnyen manőverezhető, minden sebességben nyomatékos, de nagyon rövidek a fokozatok. Egyes nem is kéne, utcasarkot bevenni pedig a hármas is elég. A fékek jók, de kicsit talán érezni a Brembo és a Nissin közötti különbséget. Az első felfüggesztés abszolút jó, de a hátsó már problémásabb. Sajnos ehhez hozzájön, hogy a budapesti utak 80 százaléka egy forintos sem ér, ott teljesen elvérzik a Showa monoshock. Mindenesetre billiárdasztal aszfalton semmi probléma nincs vele. Sajnos az EURO rendszer végleg megölte a kipufogót, így teljes mértékben a kevésbé élvezetes motorhang érvényesül. Aki jobb hangra vágyik beruházhat egy homologizált E jeles kipufogóra 300-500 ezer forintért.
Mint régi Street Triple tulaj azt kell mondjam, hogy az árkülönbség pontosan annyi amennyivel magasabb kategória a Streety, de aki nem használja ki a sport tulajdonságokat, nem pályázik vagy inkább csak városban cikázik, annak jó választás a Trident 660. Pár ezer kilométer után bebizonyosodott számomra, hogy ez a bringa nem csak egy városi vagány, hanem egy kitűnő roadster is rövid-közép távra!
Összességében teljesen más érzés ezt a bringát vezetni, mint a magasabb kategóriás Street Triple-t, de mindenképpen egy jól összerakott, minőségi és élvezetes motort kaptunk kisebb-nagyobb kompromisszumokkal. Persze ha valami nem megfelelő ezt is lehet tovább tunningolni csilliárdokért. Kezdőknek, lenyugodott motorosoknak ajánlom, akik keresnek egy jó "havert" a huncutkodáshoz.
Pozitív: agilis és nyomatékos, könnyed és élvezetes manőverezés, egyszerű de informatív kijelző, nagyon cool „sport heritage” megjelenés, hosszú szerviz intervallum(16 ezer km)
Negatív: hátsó rugó kényelmetlen rosszabb úton, gyenge kipufogó hangzás, nagyon rövid egyes fokozat, nulla hely az ülés alatt(ezt pótoltam egy pofás kistáskával)
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Triumph Budapest
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Street Triple 765R | Következő motorja? | Thruxton 900RS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
