A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Trident 660 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Funky faktor 100%

Szöveges ítélet

Az első ráülésem kicsit fura volt 0 kilométernél: kicsit nyers, fura méretek, fék alig, de hát végül is egyenesen a dobozból jött. Aztán sarokról sarokra kezdett megjönni, most pedig már élménymotorként tekintek rá, pedig az első ezer kilométeren a fordulat még 7 ezer közelében sem volt…
A bringa legnagyobb erénye az amire készült: könnyed városi motorozás, mintha egy vastag vázas biciklin ülnél. Könnyen manőverezhető, minden sebességben nyomatékos, de nagyon rövidek a fokozatok. Egyes nem is kéne, utcasarkot bevenni pedig a hármas is elég. A fékek jók, de kicsit talán érezni a Brembo és a Nissin közötti különbséget. Az első felfüggesztés abszolút jó, de a hátsó már problémásabb. Sajnos ehhez hozzájön, hogy a budapesti utak 80 százaléka egy forintos sem ér, ott teljesen elvérzik a Showa monoshock. Mindenesetre billiárdasztal aszfalton semmi probléma nincs vele. Sajnos az EURO rendszer végleg megölte a kipufogót, így teljes mértékben a kevésbé élvezetes motorhang érvényesül. Aki jobb hangra vágyik beruházhat egy homologizált E jeles kipufogóra 300-500 ezer forintért.
Mint régi Street Triple tulaj azt kell mondjam, hogy az árkülönbség pontosan annyi amennyivel magasabb kategória a Streety, de aki nem használja ki a sport tulajdonságokat, nem pályázik vagy inkább csak városban cikázik, annak jó választás a Trident 660. Pár ezer kilométer után bebizonyosodott számomra, hogy ez a bringa nem csak egy városi vagány, hanem egy kitűnő roadster is rövid-közép távra!
Összességében teljesen más érzés ezt a bringát vezetni, mint a magasabb kategóriás Street Triple-t, de mindenképpen egy jól összerakott, minőségi és élvezetes motort kaptunk kisebb-nagyobb kompromisszumokkal. Persze ha valami nem megfelelő ezt is lehet tovább tunningolni csilliárdokért. Kezdőknek, lenyugodott motorosoknak ajánlom, akik keresnek egy jó "havert" a huncutkodáshoz.

Pozitív: agilis és nyomatékos, könnyed és élvezetes manőverezés, egyszerű de informatív kijelző, nagyon cool „sport heritage” megjelenés, hosszú szerviz intervallum(16 ezer km)

Negatív: hátsó rugó kényelmetlen rosszabb úton, gyenge kipufogó hangzás, nagyon rövid egyes fokozat, nulla hely az ülés alatt(ezt pótoltam egy pofás kistáskával)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Triumph Budapest

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2021
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Street Triple 765R Következő motorja? Thruxton 900RS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.