Csak 175 fölött
Szöveges ítélet
2006-ban vettem a motort 8000km-rel és némi idomsérüléssel.
Az idomokért nem fájt a szívem, mert azokat egyébként is levettem volna. Tettem rá egy kis fejidomot, hasidomot, hangolható sportkipufogót. A szélvédelemről csak annyit, hogy így a fékolajtartályom is bogaras. :)
Már az első körökben éreztem hogy ez az a motor amit kerestem. Hibátlanuk tol komoly nyomatékkal, nem remeg, és nincs az 4 hengeresekre jellemző -számomra- idegesítő hangja. (Ez utóbbit nem sértésnek szántam, nekem a 4 henger túl sok, a kettő pedig túl kevés.) Azóta 40.000km-t mentünk, sokat utassal és csomagokkal, s a fogyasztás mindvégig 5±0,5l/100km volt. 4,5 liternél kevesebbel csak tényleg nézelődős 90-es tempónál lehet elérni, de "sportolás" közben sem tudtam lenyeletni vele a 6 litert.
Az ülés és a lábtartók elhelyezése gyárilag is teljesen jó, de a csutkakormányt én egy cross kormányra cseréltem ami egyedi tartón van,így nem kellett megfúrni a villahidat.
180/55-ös gumival (gyári méret) a hátulján olyan könnyű döntögetni mint egy kempingbiciklit, 190/50-nel viszont arcátlanul jól néz ki. Ez örök dilemma marad.
Méreteiből fakadóan viszont csak 175 cm-nél magasabb pilótáknak tudom ajánlani. Azoknak viszont nagyon!
Hibalista
- Üzemagyagcsatlakozás szivárgott, de ez gyári hiba volt, így visszahívás keretein belül javították.
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizelem.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | GSX750F | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
