A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph » Speed Triple T509 1996 (885)

Speed Triple T509 1996 (885) 

Az ítélet értékelése
2,0(3 db)

Belátom, tévedtem

Szöveges ítélet

Ez egy igazi tévedés volt a részemről. Pedig még az asszony is megmondta, hogy szarok az angol autók/motorok ne vegyek olyat. :-)
Szóval amiről irok az egy 1050-es tripple 2005-ből. Megláttam a fotókat, elolvastam a teszteket és tudtam, hogy ez kell nekem.
Először is késett a Frontosa három hónapot az átadással. Azt azért ki merem jelenteni, hogy minden tartós fogyasztási cikk értékének legalább 30%-át a mögöte álló szerviz és alkatrész bázis adja ki. Hát ebben az esetben sokat ront(ot) a márka megitélésén a Frontosa. Soha semmivel nem készültek el időre (még ma is van olyan alkatrész ami nem érkezett meg hozzá, pedig már egy éve eladtam). Amit megcsináltak az nem volt jó, a szerelők nem kaptak oktatást a tipushoz. Öt hónap alatt hatszor volt a motor szervizben, összesen két hetet. Állandóan megmakacsolta magát, az istenért nem akart elindulni. Különösen attól a pillanattól kezdve, amikor felkerült rá a két sport kipufogó. A Frontosában pöbbször is igazgatták hozzá a befecskendezést de soha nem volt tartós a siker.
Ezektől eltekintve sem voltam oda a motorért, de ez már szubjektiv. A rövid hátsó villa miatt nagyon ideges a motor. Városban ez persze ideális, akár a tengelye körül is megfordul a motor, de hegyi utakon már nem lehet vele szépen motorozni, mert nem tartja az iveket. Autópályán maximum 200 amit öt percél tovább el lehet viselni rajta a szélvédelem hiánya miatt.
Összeségében, tehát városi/elővárosi motorozásra tudom csak ajánlatni. Egykerekezni, stopizni remek.

Hibalista

- Állandóan beköpte a gyertyákat.

Ide hordtam szervizbe

Frontosa

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.