A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

ST 955i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A méltatlanul mellőzött darab.

Szöveges ítélet

Kicsit féltem a vásárlástól, mert nem annyira ismert tipus, és a márka sem. Legalábbis itt az országban. Mielött megvettem a motort, az összes tesztet elolvastam róla az újságokban és a katalógusokban. Most már biztosan állíthatom hogy igazak az állítások, miszerint egy nagyon klassz gépről van szó! Volt már egy pár motorom, és próbáltam is már egy párat mindenféle fajtából. Van összehasonlítási alapom. Én azt gondolom az angoloknak sikerült megépíteniük a legjobb kompromisszumot a sporttúra kategóriában. Ha csak a katalógus adatait is nézzük, ott is egyből szembetűnik hogy egy nyomatékban és lóerőben is erős, de mégsem félelmetes (és véleményem szerint felesleges) lóerőhegyekről beszélünk. Ez használatkor is élvezetes motorozást biztosít. Én azt szeretem ha nem kell hülyére pörgetni a motort hogy használható erő legyen benne, viszont ha akarom akkor meg lehet forgatni is. Borzasztó lineáris teljesítmény leadás jellemzi, ez a motor mindenben partner! Ezen kívül nagyon jól fordul, és nem elhanyagolható hogy a fékei sem alulméretezettek a teljesítményhez és a tömeghez képest. Vannak ennél könnyebb motorok is (bár a sporttúra kategóriában nem nagyon), és erősebbek is, de szerintem ez így jó ahogy van! A gép kétszemélyes használatkor sem gyengül el, és az úttartása is megmarad(előző motorom ilyenkor már eléggé alulcsillapítottá vált). Ezen felül még jól is fogyaszt! Tudom motoroknál a fogyasztás nem annyira mérvadó, de ebben a gazdasági helyzetben szerintem egyre fontosabb adat ez is :( 130-140 közötti átlaggal kb 5.5-tel eljárok vele a jól eltalált injektornak köszönhetően. Tetszik hogy van rajta gyárilag középtámasz, jó szolgálatot tesz a lánc fújkáláskor, és egyéb karbantartásokkor. De az sem mellékes hogy egy külön kihajtható fül van segítségül, amikor középállványra emelem a motort. Ilyet még más motoron nem láttam. Elég ritka dolog még az egykarú lengővilla is, bár ez csak design elem, de jól néz ki. A hangja is egyedi egy sportdobbal, egyszerüen fenomenális!!

Hibalista

- eddig én csak kopóalkatrészekre költöttem.

Ide hordtam szervizbe

magam javítom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (0) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Bandit 1200 Következő motorja? St 1050
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.