A GOZMOZDONY
Szöveges ítélet
Eloszor is elnezest de nincsenek ekezetek a billentyuzeten. Ebbol mar talan latszik, hogy nem otthonrol irok. Azzal kell kezdenem , hogy nem akartam ekkora motort , de kaptam egy visszautasithatatlan ajanlatot egy baratomtol. Itt Maltan autoval kozlekedni egy remalom. Kezdetben egy kis Marauderrel jartam de az nem volt eleg. Ekkor dolt el, hogz kell egy nagyobb "valami" . Egy svajci baratom emlitette meg , hogy neki van egy par Triumphja , az egyiket eladja nekem . Jo vicc gondoltam , nem vagyok egy Krozus! Erre felajanlotta , hogy utazzunk el a nejemmel hozzajuk , legyunk a vendegeik par napra , probaljuk ki a motort , es ugy dontsunk. Na marmost aki tudja milyenek a svajciak, akkor ez nagy szo , hogy ott aludhatunk naluk par napig!
Kuldott kepeket , de hat eloben meg is mas. Elutaztunk, vartak minket a repteren , hazi vacsora naluk.... A baratom repulogep mernok , szoval el lehet kepzelni milyen rendben volt a gep! Igaz 1993-as vezetett svajci szervizkonyv ... 17000 km!!! ja akinek 6 triumph all a garazsaban! Olyan alacsony arat mondott , hogy lepadloztam! Plusz ugy gondolta mielott eladja nekem , teljes szerviz legyen rajta! Nem volt kerdes ! Elhoztuk. Elso ut az atiras , uj redszam , kb 5 perc. Ja de elozo nap kiprobaltuk! Ez egy kibaxott gozmozdony!!! Vissza allitva 140 Le-re! 40km/h tol mar hasznalhato a a hatodik fokozat! Nem dadog csak felrant nem a pincebol de a Mariana-arokbol! Elgurultunk egy motoros shopba , mert olcsobb volt ott venni cuccot mint feladni repulon.... rohej! Most mar lassan 13000 km-et tettem bele. Az ut vissza Maltara Olaszorszagon keresztul meseszeru volt. Az Alpokban nem letezett olyan a motornak , hogy emelkedo ! Ket szemellyel megpakolva ment mint az alom. A fogyasztas 6.5L/100km . 4 henger 4 karbi, nem rossz!! A fekete leves az uton Sziciliaban ert minket , kaptunk olyan irdatlan szelet 100-110 Km/h -at , hogz ugy rakott at a masik savba minket mint a sicc. Igy hat megalltunk par napra mig a komp ujbol jarni kezdett. Itt Maltan a fogyasztasa 7L/100 km alatt marad egy kicsit . De ertsd ez csak varos. Igen ez egy nehez motor, meg kell tanulni a kocsik kozott szlalomozni. Karbantartas, csak a kopo alkatreszek , fekbetet , olajszuro, levego szuro. Dobbenetesen finoman jar, egyenletesen huz. 5000 fordulat kornyeken a kipuffogo el kezd dalolni mint egy tam-tam dob :) . Ok , nincs elekronikus futomu, de az elso es hatso rugostagok wilbersek :) . Nem gondolom ,hogy megvalok tole.
Hibalista
- Elromolni semmi!
Ide hordtam szervizbe
Alessio Silas
Mosta , Malta
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Z9 | Következő motorja? | Triumph ,Trophy SE , vagy Rocket 3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
