A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 1000 2004 (988)

Gsx-R 1000 2004 (988) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Xbox 988

Szöveges ítélet

2 éve vettem..nem lehetett kihagyni.. munkába járáshoz egy Hornetet használtam, de a 182 centimnek az gubbasztós volt... a céges garázsban állt, rajta "eladó". Előző tulajnak lett két gyereke így még a műszaki is közel 6 éve lejárt rajta, nem beszélve az eredeti gumikról... mákom volt.

Adásvétel ripsz-ropsz és ismerkedés. Az első évben fogadalom, h felülváltok és 6000 fölé nem pörgetem... ment is.. kibírtam...a második évben 200 fölé nem hajtom és maradunk a kellő váltásoknál.... idén már gyorsítok ha ott a helye... 220 fölött is finom..igaz elkél a füldugó.
300 km út fölött már nyűglődés, de hamar körbeér az ember egy ekkora távot. :-)

Az ergonómiája nekem tökéletes.. néha a csuklóm bánja a rossz magyar utakat, de ettől sportmotor a sportmotor. 90 fölött élvezetes, mert onnan megtart a menetszél...150 fölött hasalás..ez azonnal látszik a fogyasztásban is.

Bejárósban 5-6-ikban 5-5,5... 3-4ikben huzatósban és német autópályákon nagy sebességnél ..nem tudom... de gyakran ki kell állnom tankolni.

Bárhonnan húzom, kiesik a szemem (a tarkómon)...legyen az valahol egy (német) autópályán 220-nál ötösből, vagy 80-nál ötösből.. tökmindegy...
A futóművét nem értem...amikor az elején el is szúrtam, segített...A Hornetnél sokkal kezesebb, jóindulatúbb...sztem nincs jobb a Gixer futóművénél.

A színe a klasszikus kék-fehér...Örülök, h 2004-es, mert a K1-K2 nekem kicsit ódivatú az utánam jövők pedig túl műanyagok és kisebbek is mint ez a K4-es. Idén 10 éves, de bárhol megállja a helyét szépségben és divatban.

Eddig nem volt... azaz a kuplung elment 20.000 körül, de ez vagy az előző tulaj miatt, vagy én bénáztam... egyébként megbízható-pöccre indul... stabil, mint az állat... aki nem fél és teheti.. vegye.

A súlyadója horror (44e/év), így asszem kivonatom majd ősszel. A kötelezője K&H 13e. Azaz az éves fixe ~57e/év, de minden hétvégén megkergeted olyan jó.

Olajnak Motul..akkor nem ránt meg egyesben.. féket, fékolajat, olajat és légszűrőt magam cserélek... pucoválom, szeretgetem. Meghálálja.

A következő már így 40 felett jócskán egy ülős túraendúró lesz... de azért nekem a motor az attól motor, hogy a lábam között a hengerek, hasam alatt a tank és a gyorsulás rátolja a kis seggem vagy a kanyarra, vagy a hátsó gumira. Iparilag.

Hibalista

- eddig kuplung illetve fogyóeszközök

Ide hordtam szervizbe

...

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Hornet 600 Következő motorja? DL650
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.