Xbox 988
Szöveges ítélet
2 éve vettem..nem lehetett kihagyni.. munkába járáshoz egy Hornetet használtam, de a 182 centimnek az gubbasztós volt... a céges garázsban állt, rajta "eladó". Előző tulajnak lett két gyereke így még a műszaki is közel 6 éve lejárt rajta, nem beszélve az eredeti gumikról... mákom volt.
Adásvétel ripsz-ropsz és ismerkedés. Az első évben fogadalom, h felülváltok és 6000 fölé nem pörgetem... ment is.. kibírtam...a második évben 200 fölé nem hajtom és maradunk a kellő váltásoknál.... idén már gyorsítok ha ott a helye... 220 fölött is finom..igaz elkél a füldugó.
300 km út fölött már nyűglődés, de hamar körbeér az ember egy ekkora távot. :-)
Az ergonómiája nekem tökéletes.. néha a csuklóm bánja a rossz magyar utakat, de ettől sportmotor a sportmotor. 90 fölött élvezetes, mert onnan megtart a menetszél...150 fölött hasalás..ez azonnal látszik a fogyasztásban is.
Bejárósban 5-6-ikban 5-5,5... 3-4ikben huzatósban és német autópályákon nagy sebességnél ..nem tudom... de gyakran ki kell állnom tankolni.
Bárhonnan húzom, kiesik a szemem (a tarkómon)...legyen az valahol egy (német) autópályán 220-nál ötösből, vagy 80-nál ötösből.. tökmindegy...
A futóművét nem értem...amikor az elején el is szúrtam, segített...A Hornetnél sokkal kezesebb, jóindulatúbb...sztem nincs jobb a Gixer futóművénél.
A színe a klasszikus kék-fehér...Örülök, h 2004-es, mert a K1-K2 nekem kicsit ódivatú az utánam jövők pedig túl műanyagok és kisebbek is mint ez a K4-es. Idén 10 éves, de bárhol megállja a helyét szépségben és divatban.
Eddig nem volt... azaz a kuplung elment 20.000 körül, de ez vagy az előző tulaj miatt, vagy én bénáztam... egyébként megbízható-pöccre indul... stabil, mint az állat... aki nem fél és teheti.. vegye.
A súlyadója horror (44e/év), így asszem kivonatom majd ősszel. A kötelezője K&H 13e. Azaz az éves fixe ~57e/év, de minden hétvégén megkergeted olyan jó.
Olajnak Motul..akkor nem ránt meg egyesben.. féket, fékolajat, olajat és légszűrőt magam cserélek... pucoválom, szeretgetem. Meghálálja.
A következő már így 40 felett jócskán egy ülős túraendúró lesz... de azért nekem a motor az attól motor, hogy a lábam között a hengerek, hasam alatt a tank és a gyorsulás rátolja a kis seggem vagy a kanyarra, vagy a hátsó gumira. Iparilag.
Hibalista
- eddig kuplung illetve fogyóeszközök
Ide hordtam szervizbe
...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Hornet 600 | Következő motorja? | DL650 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |