A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 250 Bandit Limited 1991 (248)

Gsf 250 Bandit Limited 1991 (248) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

visító méregzsák

Szöveges ítélet

Szóval tavaly ősszel vettem, első nagymotornak mondható gépezetem. 20 ezer km se volt az órájában, hát hogy most pörgették-e vagy sem azt nem tudom,de őszintén nem is érdekel, mert gyönyörűen, olajfogyasztás meg nuku és természetesen semmi füst, úgyhogy lelakva nincs a blokkja! Szinte tökéletes állapotút sikerült kifognom, csak a benzinsapka mellett van egy kisebb körben gányolás, az egyik régi tulaj erőltetett rá valami gsxr rohadtul nem odaillő sapkát, de már rendes bandit tanksapka van rajta. Yoshimura kipufogó van rajta és hát mit mondjak állat hangja van, tényleg visít mint a k**va. Pöcc röff a gép, a boldogság teljes, eddig semmit nem kellett rajta csinálni, szezon végefelé lesz a szokásos láncszett ilyesmi, az előző tulajnak se volt semmi a kopóalkatrséz cseréken kívül, japán belpiacos , de suzuki kereskedésben mindent tudnak rendelni hozzá! Menetteljesítmény: hát 250es sportgépeket persze nem veri, de óra szerinti 170et így is kiviszi bármikor és hát naked gép létére már ez is sok! Olvastam valakinél, hogy 6. nyélen sok idő után leáll a gép meg kifogy a karbiból a cucc, na ez a dolog nálam is működik, csak olyan mint valami tiltás, elkezd lassulni a gép, érezhetően nincs gyújtás és kb fél perc után visszaadja és tűz tovább, ez gyárilag valamiért így vannak a karbik, tudni kell ezt és kész, de semmi több! Nyomatékot ne sokat várjunk tőle, 8ezertől kezd el éledni és 10től ugrik és onnan pörög mint a barom 17ig (ha csak nem kínzod tovább), amúgy városban poroszláva a 40et is viszi 6ban, fogyasztás az 5-6 között mozog, csapatás és városi 50es használattal, 6.5 volt a csúcs eddig de az már csak nyelezéssel megy! Szélvédelem naked gép, ezért nevetséges erről beszélni, az ülés tök rendben van, szerintem kényelmes 100km-es túrán se kell szenvedni rajta. Összességében egy hibátlan gép és egy műszaki kuriózum, hiszen 250 sor4 ilyen mocikat már soha nem fognak gyártani, csak ajánlani tudom mindenkinek első nagy gépnek!

Hibalista

- Eddig semmi nem romlott el rajta!

Ide hordtam szervizbe

Sehova nem hordtam szerelőhöz még!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.