A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 1998 (750)

Gsx-R 750 1998 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vinnyogó, pofátlan suttyó

Szöveges ítélet

Mikor megvettem, madarat lehetett volna fogatni velem, hogy megvan a nagyágyú. 135LE, 200kg alatti teletankolt súly. Még ma is szívesen gondolok vissza a motorra, nagyon jó kis gép. Injektoros, így gond nincs a beállításokkal, de ennek megfelelően kis fordulaton nagyon rángat. Szűk kanyarokban e miatt esetlen vagy vele, mintha nem tudnál motorozni. Mondjuk ehhez hozzájön a gyárilag is feszes kormányteleszkóp. A motor csak és kizárólag pörögni szeret, 10 ezer felett kezd el élni, de már 6ezertől használható erő van benne. A futómű kicsit ideges, elég rövid a tengelytáv és kemények a rugózó elemek. De aki a kanyarokat, egykerekezést szereti, annak ez csak előny. Tapasztalat, hogy a gyáritól 1 foggal kisebb lánckerék elöl és 1 foggal nagyobb hátul az ideális áttétel. A végsebessége nem csökken (óra szerint 289, a valóságban olyan 265 körül lehet), ellenben nagyon rugalmas lesz a motor, másodikban is felveszi az elejét gázra. Sportdob kötelező rá, és egy sportlégszűrő is, nem mellesleg nekem a BMC szűrője fél literrel lenyomta a fogyasztást is.
Gumira nagyon érzékeny, javaslom a gyári 190-es gyors lecserélését 180-as gumira. Igaz, hogy a 6 colos felnin furcsán néz ki, de sokat javul a motor. Nagyon kényelmes ülésekkel áldották meg, még az asszony is szerette, de ne kérdezzétek, miért volt neki jó ott hátul ülni. Ha nincs utas, sok csomagot lehet vinni a kampóknak köszönhetően.
Rossz tulajdonsága a rángatáson kívül a szélvédelem teljes hiánya. Gyári plexivel nulla, magasítottal pedig pont a fejedre tereli a szelet, az sem jó. Megoldást 2 év alatt sem találtam rá.
GSXR-hez méltóan ritka a sérülésmentes példány, én is megtörtem egy gyökér miatt, így lecseréltem. Nagyon szerettem, és gondolkodom egy ilyen típusú pályamotor beszerzésén.

Hibalista

- Vezérműlánc-feszítő kuka lett, pedig a szervízkönyv szerint már volt cserélve. 13.000 volt a feszítő, és néhány sör volt a munkadíj, lévén általában én szerelem a motorjaimat, vagy ismerősök, ezért is 10 pont a szervízre.
- Soxor gyulladt ki az injektor hibajelző lámpa, valamelyik szenzor hülyéskedett, de reboot után megjavult. Talán windows rendszert raktak ezekbe is.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.