Vinnyogó, pofátlan suttyó
Szöveges ítélet
Mikor megvettem, madarat lehetett volna fogatni velem, hogy megvan a nagyágyú. 135LE, 200kg alatti teletankolt súly. Még ma is szívesen gondolok vissza a motorra, nagyon jó kis gép. Injektoros, így gond nincs a beállításokkal, de ennek megfelelően kis fordulaton nagyon rángat. Szűk kanyarokban e miatt esetlen vagy vele, mintha nem tudnál motorozni. Mondjuk ehhez hozzájön a gyárilag is feszes kormányteleszkóp. A motor csak és kizárólag pörögni szeret, 10 ezer felett kezd el élni, de már 6ezertől használható erő van benne. A futómű kicsit ideges, elég rövid a tengelytáv és kemények a rugózó elemek. De aki a kanyarokat, egykerekezést szereti, annak ez csak előny. Tapasztalat, hogy a gyáritól 1 foggal kisebb lánckerék elöl és 1 foggal nagyobb hátul az ideális áttétel. A végsebessége nem csökken (óra szerint 289, a valóságban olyan 265 körül lehet), ellenben nagyon rugalmas lesz a motor, másodikban is felveszi az elejét gázra. Sportdob kötelező rá, és egy sportlégszűrő is, nem mellesleg nekem a BMC szűrője fél literrel lenyomta a fogyasztást is.
Gumira nagyon érzékeny, javaslom a gyári 190-es gyors lecserélését 180-as gumira. Igaz, hogy a 6 colos felnin furcsán néz ki, de sokat javul a motor. Nagyon kényelmes ülésekkel áldották meg, még az asszony is szerette, de ne kérdezzétek, miért volt neki jó ott hátul ülni. Ha nincs utas, sok csomagot lehet vinni a kampóknak köszönhetően.
Rossz tulajdonsága a rángatáson kívül a szélvédelem teljes hiánya. Gyári plexivel nulla, magasítottal pedig pont a fejedre tereli a szelet, az sem jó. Megoldást 2 év alatt sem találtam rá.
GSXR-hez méltóan ritka a sérülésmentes példány, én is megtörtem egy gyökér miatt, így lecseréltem. Nagyon szerettem, és gondolkodom egy ilyen típusú pályamotor beszerzésén.
Hibalista
- Vezérműlánc-feszítő kuka lett, pedig a szervízkönyv szerint már volt cserélve. 13.000 volt a feszítő, és néhány sör volt a munkadíj, lévén általában én szerelem a motorjaimat, vagy ismerősök, ezért is 10 pont a szervízre.
- Soxor gyulladt ki az injektor hibajelző lámpa, valamelyik szenzor hülyéskedett, de reboot után megjavult. Talán windows rendszert raktak ezekbe is.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |