veestrom
Szöveges ítélet
Sok teszt olvasása ,és cimborák meghallgatása után elkapott a gépszíj. Az "itt írj alá és húzzál el" után boldogan űltem a gépre .A gép azt nyújtja amit a 67le ad sem többet sem kevesebbet.Kényelmes ,magas üléspozíciója miatt a hosszabb utak nem törik fel a segged.Minden kanyar élmény,jól dönthető az alacsony blokkbeépítés miatt.A gyári plexiről leváló légörvények pofozzák jobbról-balra a fejedet 100km/h tól felfelé.Egy óra motorozás után egy táblát sem lehet elolvasni. A 180 cm fölöttiek azonnal dobják le és vegyenek rá egy túra plexit/Cee Baileys/.A gázkart a nagy holtjáték miatt ki kell hézagolni .A 2004 előtti modellek 5le-vel erősebbek voltak,megoldás DNA sportlégszűrő+ARROW kpl sport rendszer ezek után lényegesen élénkebb a gép sokkal jobban harap.Sajnos az első féknyergek 20 éves tipusok 2 dugattyú úszónyereg, a tárcsa kűlső részét szépen a belsőt egyenetlenűl koptatja. A lánc szépen nyúlik ,a megoldás DID X-RING 130 LE-ig ezt a v2 hiába rángatja a büdös életben nem nyúlik meg. A gumik/Bridgestone/ sztem a 40c´ hőségben biztos kurva jól tapadnak japánban ,én meg itt HUN-ba veretem keresztbe a kanyarból kifelejövet állandelon:opciók:MICHELIN ANAKIN ,IRC .Amúgy MADE IN JAPAN a megmunkálás az alkalmazott öntvények csavarok kötőelemek hibátlanok ,viszont az összeszerelésnél nem alkalmaznak szerelőpasztát/ zsírt a csavaroknál ez az alu-acél viszonylatban fontos lenne a két anyag kűlönböző elektronegativitása miatt.Magyarul :hosszú távon összerohad.Egyébként imádom szeretem még meg is puszíltam .HŰ társam.NA CSÁ
Hibalista
- még túl friss a gép
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |