A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

veestrom

Szöveges ítélet

Sok teszt olvasása ,és cimborák meghallgatása után elkapott a gépszíj. Az "itt írj alá és húzzál el" után boldogan űltem a gépre .A gép azt nyújtja amit a 67le ad sem többet sem kevesebbet.Kényelmes ,magas üléspozíciója miatt a hosszabb utak nem törik fel a segged.Minden kanyar élmény,jól dönthető az alacsony blokkbeépítés miatt.A gyári plexiről leváló légörvények pofozzák jobbról-balra a fejedet 100km/h tól felfelé.Egy óra motorozás után egy táblát sem lehet elolvasni. A 180 cm fölöttiek azonnal dobják le és vegyenek rá egy túra plexit/Cee Baileys/.A gázkart a nagy holtjáték miatt ki kell hézagolni .A 2004 előtti modellek 5le-vel erősebbek voltak,megoldás DNA sportlégszűrő+ARROW kpl sport rendszer ezek után lényegesen élénkebb a gép sokkal jobban harap.Sajnos az első féknyergek 20 éves tipusok 2 dugattyú úszónyereg, a tárcsa kűlső részét szépen a belsőt egyenetlenűl koptatja. A lánc szépen nyúlik ,a megoldás DID X-RING 130 LE-ig ezt a v2 hiába rángatja a büdös életben nem nyúlik meg. A gumik/Bridgestone/ sztem a 40c´ hőségben biztos kurva jól tapadnak japánban ,én meg itt HUN-ba veretem keresztbe a kanyarból kifelejövet állandelon:opciók:MICHELIN ANAKIN ,IRC .Amúgy MADE IN JAPAN a megmunkálás az alkalmazott öntvények csavarok kötőelemek hibátlanok ,viszont az összeszerelésnél nem alkalmaznak szerelőpasztát/ zsírt a csavaroknál ez az alu-acél viszonylatban fontos lenne a két anyag kűlönböző elektronegativitása miatt.Magyarul :hosszú távon összerohad.Egyébként imádom szeretem még meg is puszíltam .HŰ társam.NA CSÁ

Hibalista

- még túl friss a gép

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.