A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dr 650 R 1994 (640)

Dr 650 R 1994 (640) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vasparipa

Szöveges ítélet

Imádom a drágát igaz nincs beírva , ha húzom a fülét terepen meg aszfalton vegyesen nem ritka nála az iszákosság (akar 10 liter )
Ugrálni nem igazán lehet vele mert nehéz és ahhoz már a rugóutjai is rövidek. De földúton lehet vele hasítani ezerrel :) . Lazán lehet vele 80-at menni földúton , aszfalton 160 körül de a rezgéstől 80 fölött nem igazán működik a kilóméteróra.

Hibalista

- Elromlani nem igazán romlik rajta semmi , zavar a rozsdásodó váz és a hátsó rugó . Taknyolás közben lerepülnek a hátsó indexek de miután vettem ujat és átdolgoztam a felfogatását már nem :)
- Egyszer érdekes módon nem akart gyulladni (önindítós) csak kis kattanás hallatszott betolni nem lehet még ötösben sem :D csavarhúzóval rövidrezártam az indítórelét úgy tudtam elindítani.
- A hiba oka az volt hogy elkorrodálódtak a csatlakozók a biztosítéktábla alatt. Különben csak megy és megy igaz az indítás nem jön végbe 1 fél fordulat alatt de más problémám nem volt vele.
- De aztán lett szerencsésen elszenesitettem a kuplunglamellákat , vettem bele gyárit meg persze olajszűrőt és találtam egy kis fémreszeléket a régiben leszedtem a kupakot a blokk alján ahol az olajat lehet leereszteni ott még több fémreszelék volt .... a generátor felőli oldalon a lendkerék alatt van egy lánc ami a két darab kiegyensúlyozótengelyt hajtja meg az kopott meg . Annyira hogy a görgők fél oldala teljesen lekopott... csere a főtengelyen levő fogaskerékkel együtt plusz feszitő plusz csúszka ... A szervizkönyvében irja a generatorfedelet 6000 kilóméterenként le kell szedni és a láncot szükség szerint megfesziteni....Meg a hátsó rugóstagban megszünt a csillapitás ... örömteli helyzet ... de csak az nem kopik amit nem használnak :D

Ide hordtam szervizbe

Az én vagyok :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 27200
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.