Városi vagány
Szöveges ítélet
Hat éve jártok vele Budapesten, igazi városi sportmotor. Imádom, ahogy le van burkolva, hogy a tank helyén sisaktartó van, ami elektromosan nyílik (bevásárolni is elég), könnyű (163 kg) alacsony az ülésmagasság, barátságosan vezethető. Nem robogós feeling, de nem is annak néz ki. Ritka, senki nem tudja megmondani mekkora a motor benne. A hangja, megjelenése alapján kb. 600-asnak nézik. Persze a 250 ccm (16 szelep) az nem ad igazán nyomatékot, de városban bőven elég (így is ha nincs előtted senki, lámpától lámpáig ha nem huzatod csak max. 10.000-ig és felkapcsolsz hatosig az már három számjegyű). A köbcentihez képest brutál a hangja 16500-ig zöld a fordulatszámmérő, de én 12 ezer fölött már szégyellem a városban húzatni. Nekem semmi gondom nem volt vele. Amikor megvettem csörgött a vezérműlánc, egy feszítőt vettem bele (14e), azon kívül akku, fékbetétek, olaj, szűrők, benzin.
Tavasszal hidegben az első indítás nehézkes, de aztán őszig bombabiztosan indul egy fordulatra (én mindig leállítom lámpánál).
Már 12 éves el akartam adni. Kerestem, mentem próba utakat stb. nem találtam hasonlót. Így vettem rá gumikat, lecserélem a féktárcsákat aztán tolom amíg megy.
Hibalista
- Vezérműlánc feszítő, akku
Ide hordtam szervizbe
Saját szervízelés
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |