Változatos élményforrás hűséges pasiknak
Szöveges ítélet
Újrakezdő motorosként leginkább méret és kényelem alapján választottam normális teljesítményű motorként. Az üléspozíció remek, egészséges pozícióban ülök rajta a 190 centimmel. Az első időkben kényelmesen használgattam, soha nem pörgetve, aztán valamikor nyáron rámjött a gonosz manó és nyolcezer fölé kergettem a drágát. Mindketten meglepődtünk. A kényelmes öreguras túramotoromból kellemetlen rugdalózós dög lett, aki idegesen reagál minden csuklómozdulatra. Kisgyermekes apukaként hát ezt abba is hagytam. A tudat, azonban megnyugtató: békésen andalogva a vidéki utakon, hogy egy mozdulattal sportgépet tudok csinálni belőle. Borítása nincs, szélvédelemről szó sincs. autópályán kapaszkodni kell, talán egy kisebb légellenállású zsokéval, mondjuk egy angolnával, el lehetne jutni a végéig. Messze teljesíti egy izomgép kritériumait: többet tud, mint amennyi a maximális élvezetekhez szükséges. A praktikum sem mellékes: városban remek, elég hangos a (z üres) dob, hogy figyelnek az autós kollégák, és elég keskeny, hogy ha nem figyelnek, akkor is elfér, elég mozgékony, hogy befér bárhová. A formája klasszikus, sosem megy ki a divatból, húsz év múlva is motor lesz, és ha vigyázunk egymásra, akkor az enyém...
Hibalista
- Valójában semmi nem romlott el rajta. Használtan vettem, korrekt helyen, tehát mindent, ami erre érdemes volt, kicseréltek rajta. Műszakira készítette fel a szervíz, ezért tudok egyáltalán nyilatkozni róluk.
Ide hordtam szervizbe
Red Baron Törökbálint
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
??
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |