A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GS 125 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Válság motor :D

Szöveges ítélet

Akkor kezdjük is az elejénél. kezdő motoros vagyok és mivel nem akartam robogót így 125ös vasakat nézegettem.olyan 100-110ezret akartam rászánni de hamar beláttam ennyiért csak hulladékok vannak 4üteműbe. amik szóba jöhetett nálam az a honda xl 125 de hamar letettem róla. ilyen kategóriába nagyon nehéz motort találni normális áron és ha találtam is vagy nem indult vagy indult de csapágyas volt amiről mi tájékoztattuk a tulajt. rendben úgy voltam vele az égiek nem akarják hogy motorozzak. kezdtem lemondani az egészről amikor is egy régen nézegetett gs 125 felbukkant 170ezerről 155re. mondom üsse kő nincs messze menjünk el megnézni. a motor svájcból származott. hihetetlenül szép állapotban van így 31év után is megvan minden kulcsa ,irányjelzők,gyári króm tükrök gyári műszeregység egyszóval minden nem egy tákolt szarrol beszélek. kipróbáltuk mindene egyben van. ezután némi alkudozás után 140ért elhoztam.1 hónapot állt de a mai napig használom. a városi forgalomba tökéletes nagyon pici és keskeny motor így a kocsik között tökéletesen elférek. nagyon könnyű jól irányítható kis jószág egy tanuló motorosnak jobbat nem is lehet kívánnia. igazat megvallva úgy jó ahogy van. 3liter eddig nem tudtam vele megetetni olyan 2,5-2,8l között ehet és a 11l-es tank miatt nem járok sűrűn a kútra. kényelmi szempontból inkább úgy mondom elviselhető 187 cm vagyok és ez egy kis motor. a dolgát teszi hoz-visz. amin meglepődtem, hogy ezt a blokkot még a mai napig gyártják ugyan ez van a suzuki van van-ba (rv 125)csak ahogy elnéztem a karbi más. a jól bevállt technikán nem kell változtatni. folyt köv.

Hibalista

- Igazából szervízelni nagyon nem kellett mivel nincs nálam régóta, kissebb rutin műveletek voltak vásárlás után sorolom is:
- Vásárlás után rögtön jött egy karbi tisztítás torpant minden baja volt mivel sajnos a légszűrőt is valőszínűleg beszívta
- 1db légszűrő angliából mivel itthon beszerezhetetlen 4500
- 1 db NGK gyertya 1000 forint
- 1l Repsol 10w40 sintetico olaj(amit ásványira fogok cserélni mert csipegeti)3000ft
- Most lesz legyártva hozzá a szívatókar a karburátorhoz mivel nem lehet kapni, így mi gyártjuk le hozzá
- Ami majd most jön az egy önindító felújítás ennek a költségét még nem tudom

Ide hordtam szervizbe

saját magam csinálom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 1982
Kényelem (0) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 23400
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? XC 125 beluga 4t Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.