A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dr-Z 400 S 2003 (398)

Dr-Z 400 S 2003 (398) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utcára és terepre kiváló japcsi szöcske

Szöveges ítélet

2003 ban vettem a gépet újonnan. Előtte egy Honda Xl350használtam és szerettem volna egy kicsit modernebb és erősebb gépet vanni. Pénztárcámhoz mérten választottam ezt a modellt, bár tudtam hogy nem egy kihegyezett versenygép, de a cél az volt, hogy megtanuljak motorozni. Eleinte csak a gyári enduro gumival használtam majd rákerült (végre) krosszgumi. Ezután nagyrészt terepen jártam vele, szerintem egy nagyon kellemesen motorozható gép terepen is, ereje már 4ben kevés, kicsit nehéz is de sohasem hagyott ott sehol. Viszont a rendszámot és indexeket feltétlenül lekell venni ha terpre jársz. 2005ben vettem hozzá miskolcról egy házilag készített supermoto szettett 125ezerért. Majd ezekre a felnikre utólag vágott slic gumi került, hát ez vmi fenomenális volt, addig döntötted amíg csak akartad. Én általában rövid távon használtam, de 100-200km-nél többet nem lehetett rajta kibírni. A gyári dobot rajtahagytam, így viszont a yard sem vette észre túl sokszor(csak 1x de akkor fel is jelentett:-)) 1x volt hogy rátolatott egy kocsi, eltört az oldaltámasz, heggesztés majd ez eltört és az egyetlen típushiba következik: A VÁLTÓKAR BEÜTI ELDŐLÉSKOR A BAL OLDALI DEKNIT!!! Tehát vegyetek rá karbonszálas védőt feltétlenül.2006 tavaszán váltam meg tőle, egytlen ok miatt, már régen kimotoroztam, azért az a 40 paci nem sok. Most egy 2006os Fz6-ot hajtok, hát más téma!
4-5 ezrenként cseréltem az olajat, bár a gyár többet ír elő de szerintem nem érdemes kispórolni. A rúgos tagokat évente húzzátok szét és a szokásos karbantartást végezzétek el. Az akksi még most is gyári benne bár én télen a szobámba tartottam. Hosszabb túrán egy hétig volt velem Erdélyben a Mezőséget jártuk be , akinek van egy kis esze elmegy oda-igazi enduroparadicsom.Nem 1x látott vizet de sohasem ázott be. Összességében egy nagyon finom kis kezdőmotor, minimális fenntartási költségekkel, csak saját hibámból hagyott ott. Aki nem hard endurot akar hanem csak motorozgatni szeretne hegyen - völgyön az ilyet vegyen vagy az E változatot!Csak ajánlani tudom!!!De tényleg!!
Ja olajat csak drágát tegyetek bele nem érdemes spórolni, meghálálja.

Hibalista

- index folymatosan csrére szorult,1x jeladó kábel

Ide hordtam szervizbe

Egerben a Suzuki Zweirad
Megbízhatók voltak, az alkatrészbeszerzés kicsit akadozott

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Nagyrészt magam szereltem bár nem nagyon volt mit

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.