A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 S 2001 (1157)

Gsf 1200 S 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Univerzális

Szöveges ítélet

2 év és majd’ 40000km motorozás után cseréltem le a Honda CB 400-amat, amivel kezdtem a motoros pályafutásomat. Olyanra vágytam, amivel lehet menni autópályán, kényelmesen, pakolva is, utassal is. Megvéd a széltől, megbízható, gazdaságos és szép.

A motort használtan vettem. Amióta megvettem láncszett,- gyertya-, félpofa, gumi(1 elöl, 3 hátul), alapjárati fúvóka cserét kért.

Olyan motor, hogy egyszerre ideális túrázásra (kényelmes üléspozició-193cm vagyok), sportosabb, kanyargós motorozásra és a városban is jól lehet vele cirkálni. Nem zavaró a 220 kilós súlya. A fogyasztása 130-140km/h-s sebességnél 5l, 200nál 8l. Óra szerint 260-at mentem vele, de ez igaziból 233km/h (GPS-sel mérve). Nem tudom miért nem képesek pontos sebességmérőt gyártani a Suzukiék.
A motorja olaj-levegő hűtéses, idén nyáron a budapesti dugóban (42C-fok) néha le kellett állnom 5-5 percre, míg visszahűlt az olaj 120 fokról 100 köré. Normál tempónál ez a probléma nem jelentkezett.
A motor járása nem olyan kultúrált mint egy Hondáé, lehet hogy nem kellett volna kipróbálnom a CB 1300-at előtte. Számomra ez az egyetlen zavaró tényező. 3500rpm-5000rpm van egy erős rezonanciája a motornak(
(ezt a Honda külömböző kiegyenlítőtengelyekkel jórészt kiküszöböli - de 2x annyiba kerül és nem is olyan szép).
A világítása nagyon jó-projektoros lámpái vannak! Ezen a verzión analóg műszerek sebességmérő és fordulatszámmérő és digitális üzemanyagszintjelző, napi km-számláló vannak. A tank 19l, óvatosan majdnem 400km-re elegendő. A tartalék kapcsolása után még 80 km-t még lehet menni vele.

A motor erős, 3000 fordulattól húz, 7000-nél mégegyszer megtaszít. A 2-est 160-nál tiltja, 0-100km/h 3,2 mp. Váltogatni nem kell sokat, ha nyugisan mész 70-től 5. fokozatban tökéletes. Kanyarokban, jó gumikkal lehet lábtartó-karcolósdit játszani. A futóművével elégedett vagyok elöl-hátul állítható a rugóelőfeszítés - hátul a visszaút csillapítása is. Az első fék hatékony (6 dugattyús Tokico), a hátsó a kis tárcsa miatt már kevésbé.

Az injektoros-vízhűtéses-legújabb Banditot nem próbáltam. az enyém hosszabb, szebbek a műszerei, a lámpája. Gondos tulajtól, 1.1-1.2 millió forintért lehet jó állapotút venni és még sokat lehet velük menni. Láttam már ilyen gépet 120.000 km-el és még nem nyúltak a motorjához!

Ha van pénzed és tetszik a retro-stílus, akkor nézd meg és próbáld ki a fejidomos Honda CB 1300-ast, ellenkező esetben és ha nem zavar egy kis vibráció, akkor végy ilyet!

Hibalista

- alapjárati fúvóka(6400Ft), a hidraulikus kuplung alsó munkahenger-tömítése (6000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Amargo Szervíz

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.