UNALOMŰZŐ
Szöveges ítélet
2005-BEN VÁSÁROLTAM A K4-ES MODELLT AKCIÓSAN. MEGLÁTTAM, MEGSZERETTEM, NEM BÍRTAM, MEGVETTEM. ELŐTTE EGY 1982-ES HONDA XL 500-AT HAJTOTTAM, MINDIG IS TETSZETT AZ A HANG. A SUZUKI HASONLÓ ÉLMÉNYT NYÚJT, ISZONYAT NYOMATÉK, FUTURISZTIKUS KÜLSŐ. NAGYON JÓ AZ ÁR-ÉRTÉK ARÁNYA. SZERETNÉM SOKÁIG MEGTARTANI. EDDIG 24E KM-T MENTEM, KÖTELEZŐ SZERVÍZEN KÍVÜL NEM AKADT KOMOLY TEENDŐ VELE. GYÁRI GUMI KÖZEPESEN JÓ, INKÁBB TÚRÁRA ALKALMAS, NEHEZEN MELEGSZIK. ELÉG ÓVATOS VAGYOK, 22E KM-NÉL(!) CSERÉLTEM A HÁTSÓT. TÚRÁZNI KIVÁLÓ, SPORTDOBBAL MINDENKI MEGFORDUL UTÁNA, SOKSZOR MEGDÍCSÉRIK, EGYÉBKÉNT IS ÁLLANDÓAN TISZTÁN TARTOM, MEGHÁLÁLJA. FOGYASZTÁSA 5,2-9 KÖZÖTT MÉRTEM, CSUKLÓTÓL FÜGGŐEN. IDEÁLIS ÚTITÁRS.
Hibalista
- Tartós 160 felett folyamatosan behajlik a bal oldali gyári visszapillantó, nem tudom meghúzni
Ide hordtam szervizbe
Rodeoride34-Kecskemét
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |