Új Bandita
Szöveges ítélet
A típus pontosan:GSF 1250S- 2007 csak hát a totálbike szerkesztői 1 évvel le vannak maradva,hiába kértem őket csak nem kaptam az ítéletíráshoz lehetőséget ezért írok most ide a régi bandithoz ,értik nincs hova írni.
ÚJ BANDIT:6000 km után lassan megismerem.108 nm/3700ford.114hp/9500/Arrow kipuf dob. Úgy húz mint egy mozdony,alacsony fordulat, nagy nyomaték:5500ford=170km/h a vége terheletlenűl 299km/h itt leszabályoz, terhelve 270km/h.
Előzni egy gondolat, nincs nagy fordulat nincs vibráció nincs bömbölés,csak húzás.
Szép nagy kényelmes modern ,képes koppgázon a világ végéig is elmenni . Ez egy 100000km-es motor. Injektor=azonnali gázreakció,egyszer szó szerint majdnem lemaradtam róla.Nem a huszonéveseknek való,azoknak ott vannak az R-es modellek.200-ig úgy húz mint egy sportgép,volt tesztelve/gsxr 1000/ később persze a lóerők érvényesűltek.Jól dönthető, harapós fékek ,kicsi tank,19l és nagy súly tankolva kb 250 kg. Na ezt a tömeget próbáljátok meg kanyarról kanyarra cibálni dönteni bírkózni,hát nem semmi meló.De nagyon élvezetes, igazi nagymotor egy Bandita egy Ruzsa Sándor
"Ruzsa Sándor nem katonának való
Gyenge testyit feltöri a szilaj ló,
Dupla fényes fegyver kiláccik a subából
Ruzsa Sándor nem fil harminc zsandártól…"
Na csá.
Hibalista
- semmi ,de hát mi romlana el egy új japán motoron
- ja hátsó kűlső ennyit bírt/6000km/
Ide hordtam szervizbe
myself
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
két dudás nem fér meg egy csárdában
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |