A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GS500E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ubul a gépsárkány

Szöveges ítélet

Nézelődősen közlekedő, kellemest a hasznossal összekötő motoros vagyok, egyetem mellett véges forrásokkal. Szívesen járok haza vidékre vele, vagy a barátnőmhöz, mind a kettő 130km körüli táv. Ennek tudatában kerestem egy motort. Azt hiszem ettől költséghatékonyabb motort nem találhattam volna, bár ez köztudott.
A motor minőségével kapcsolatban nincsenek kifogásaim. Tisztában voltam vele, hogy mit veszek. Szerencsére ez még Japánban készült, rozsdának nyoma sincs, a spanyolok(talán 2003-tól) viszont nagyon hajlamosak rá.
183cm és 80kg vagyok. Az ülés nem egészen ergonomikus számomra, bár megszokás után 2 óra egyhuzamban vállalható. A csutkakormány kényelmes. A motorja 3000-es fordulatszámtól használható, alatta csapkodja a láncot, 6000 környékén válik dinamikussá. 100-ig az autók nem tudnak lépést tartani viszont 100 fölött már nem ugrik. Két személlyel már lomha, meg kell gondolni a fokozatválasztást is. A váltóval nincs gond, nem nagyon fordul elő melléváltás. A futóművén elől hátul állítható az előfeszítés. Legkeményebben használom általában, 2 személlyel már ingataggá kezd válni. Pakolni sehova sem lehet, a szerszámkészlet helyén kívül egy papírzsebkendőt sem nagyon lehet betenni az ülés alá. Mivel naked, szélvédelemről nem beszélek. Egy sportkipufógótól rövid távon sokkal izgalmasabb lesz, de hosszasan hallgatni nem öröm, nekem füldugó kell.
A fogyasztása parádés! Ha a gazdaságosságot szem előtt tartva vezetek akár 3,3 literrel is eljárok 100-km-en hosszú távon gyári kipufogóval 70-80 között. Autó tempóban 3,5l, 2 személlyel 3,8l, autópályán 140-el 4,2l a fogyasztás. Városban ritkán használom, inkább csak átutazóban.
A fék nagyon nem harap. Bár sok összehasonlítási alapom nicnsen.
Elégedett vagyok vele, jó kompromisszum, ahogy és amire használom arra tökéletes. Amire vágyok az a picikét nagyobb megjelenés, az ABS, kicsit jobb futómű és picit nagyobb teljesítmény.

Hibalista

- -Tipushiba az, hogy a benzincsap környékén valahol a túl nagy áramlási veszteségek miatt kevés üzemanyagot kap nagy terhelésen, így esetenként torpan, ha erőltetjük le is áll. Nem foglalkozok vele, nem használom olyan körülmények között, hogy zavarjon. Később egyébként javították.
- -Szelephézagokat kellett beállítani. Nem árulnak hozzá utángyártott hézagolólapkát, márkakereskedésben 3000-4000 darabja, bár van aki köszörüli!
- -Nem hiba ugyan, de én visszaalakítottam az eredeti 52 lóerősre. Nem túl bonyolult beavatkozás. Ez nem a 25kW-os volt fúrt tolattyúval, hanem 33 kW-os. A szervízkönyvben van egy évjáratonkénti és értékesítési piac szerinti műszaki összehasonlítás. Azt találtam, hogy a karburátor főfúvókái lettek kisebbek. 115-ösök helyett 120-asat tettem be, illetve a levegőszűrőből is van fojtatlan változat. Végsebesség körül érezni némi javulást, bár nem mérhető pontosan a fent említett ok miatt.
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizelem, az interneten sok forrás van, többféle szervízkönyv is található hozzá. Gépészmérnök vagyok, szívesen foglalkozok vele. Nincsenek rajta nehezen hozzáférhető alkatrészek, jól szerelhető, mindenhol van elég hely és nem igényel speciális szerszámokat. Alkatrészek bőségesen rendelkezésre állnak az ebaytől kezdve a márkeszervízeken át webshopokig mindenhol. Igyekszek betartani minden előírást.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? ETZ251 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.