A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 600 2002 (599)

Gsx-R 600 2002 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túrázó szörnyeteg

Szöveges ítélet

Egy 400as Kawa után vettem. Elsőre a földbe döngölt, megalázott. Félelmetes hogy hogyan bírja szedni a lábait. Mindig is sportmotor párti voltam, elég sokfélét kipróbáltam mielőtt rá esett a választásom de nem bántam meg. Nagyon kezes, nagyon könnyű, és jellegéhez képest nekem kényelmesnek is bizonyul. Napi 600-700 km lazán teljesíthető vele, utassal, csomagokkal, autópályán vagy a Mátrában kanyarogva. Jelenleg öltöztetem felfelé, kapott egy LeoVince karbon sportdobot, nagyon jó hangja lett tőle. E betűs, papírokkal, így egy külföldi túra se gond vele. Mivel nem a vaságyastól 50 kiló kategória vagyok, ezért a gyári plexivel kicsit sok szelet kaptam, még hasalva is. Ezt egy kék bubis plexivel oldottam meg. Így a folyamatos 200 feletti repkedés is elviselhető. Okos dolog a hátsó ülés alatti aránylag nagy rekesz. Esőruhának, elsősegély csomagnak, fél literes víznek bogarat mosni, szerszámkészletnek pont elég. A többi cuccot meg a tanktáska illetve a két oldaltáska elnyeli.
Az elmúlt 7000 km alatt, igazából csak a töltés hiba jött elő, gumi alig kopott, lánc rendesen karbantartva még a sok 2 emberes túráktól se nyúlt meg. Olajat nem eszi, vizet nem prüszköli, csak tankoltam bele, és mostam róla a bogarakat:D
Mindenkinek ajánlom aki nem csak egy durva sportmotort akar, hanem néhanapján túrázgatni is szeretne. Igaz hogy kb 1,5szer akkora mint egy hasonló korú R6, az új 125ös méretű 600asokról nem is beszélve, de legalább kényelmesnek mondható, szélvédelme jó, és súly/lóerő tekintetében is minimálisan marad el az újaktól. Lehet hogy sokan népmotorként tekintenek rá, de amíg szép fiatal csajok fényképezkednek vele a munkahelyem előtt addig nincs gond:D

Hibalista

- Forgórész szállt el, megszűnt a töltés, de még így is hazavitt.

Ide hordtam szervizbe

Többnyire magam szervizelem, csak ha nagyobb a gond, akkor megyek szerelőhöz.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Pál Balázs, Győr, P-MOT. A mocit tőle vettem, nagyon megvagyok elégedve vele. Kereskedőként és szerelőként is korrekt, gyors, megbízható.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.