A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

DL 1000 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túra cápa

Szöveges ítélet

Freewind után jött a döntés. Illetve már közben, hogy kéne egy hasonló csak SOKKAL erősebb.
Kék színben néztem ki és az oldalán megjelenő kis kopoltyúk fogták meg a tekintetem elsőre.
Túra cápa.
Olyan mint a tengerben a hatalmas cápa.
Meglátod és már félsz tőle. Bejött.
Hát ez SOKKAL erősebb :) Hasonló a freewindhez, de sokkal nehezebb is.
Nem annyira lágy, nem annyira könnyed, sőt egyáltalán nem légies.
Magasabban ül az ember, szinte minden autó felett ellátok. Hatalmas testes tank. Ez már valami.
A hangja még gyári dobokkal is dermesztő. Szolid, de figyelmet felkeltő ha rápakolnak.

Ez gép, nem holmi kis szöcske.
Tanulni kell kezelni. Könnyen össze lehet vele barátkozni, bár az elején mikor bemutatkozik okoz pár izzasztó másodpercet.
Gyorsulás:
Brutális. Megy mint a disznó. Majdnem sportmotor fíling. Pedig nem fekszik rajta az ember. A kormányt szokni kell, messze van elsőre, de 2-3 gyorsulás után megnyúlik a kis kacsód az tuti és már eléred mindenét.
Motorfék:
Ez vicces. Alacsony fokozatban hirtelen gáz után nullára visszaengedett gáz eredménye, hogy majdnem átugorja az ember a kormányt. Ezt szokni kell.
Ez nem gurul ha visszaengeded a gázt, ez megáll.
Dönthetőség:
Mosolyogtató. Lábtartót símán koptatja és még félni sem kell rajta. Csak dől , csak dől. Ha már sok, picit imbolyogni kezd. Szinte szól, hogy elég.
Végsebesség:
Nem tudom, nem érdekelt, de az biztos, hogy 200 felett csomagokkal már nem annyira stabil mint mondjuk 170nél. Kb 220 körül fogy el benne a kraft de ezt elektronika csinálja. 20eFtért hamar ki lehet iktatni, érezhetően más lesz de az tény a 220 már nem az ő világa. Libeg a vitorlás ekkora tempónál.
Hangja szép és diszkrét.
Kényelmesnek mondják, de én még fenékfájás nélkül nem mentem 400km-nél többet. Nekem kemény és túl széles a pad amin helyet kell foglalni. Egy ügyes kezű kárpitos és ezt is letudtuk.
Középsztender és bukócső az alap amit illik rá biggyeszteni.
A 3-as koffer úti tartozék. Nem jelent a motornak nehézséget még megpakoltan sem. Stabilitás sem változik jelentősen.
Homokban azért nem gyerek kezébe való játékszer és ha feldől akkor a vonalkód megjelenik a gatyóban ! Emberes felállítani a dögöt.
utassal is kifogástalan szerkezet.
Hibátlan na.
Műszerek jók és kielégítő információt tartalmaznak.
Nem vagyok híve a mindent kijelezzek és lássam a bogárszámláló állását is.
Jut eszembe plexi. Ezen már állítható. Jó dolog. Kár hogy csavarkulcsos, de nem túl macerás. Csak kicsit.
Ha olcsóbb, igazi túrás elefántra vágysz akkor ez a te géped. Nem iszákos, ellenben sportmotornak érzed mikor téped és úgy is kanyarodik. Tetszetős nagydarab. Tekintélyes.

Hibalista

- Soha semmi. - Kopó alkatrészek, fékbetét, gumik, szűrők, olaj. Ennyi. - Igénytelen öszvér bivaly erővel.Túlméretezett alkatrészek, elnyűhetetlen test.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Hollós. Kioktatós, leugatós, lehúzós... Egyedül az alkatrészraktárosok voltak ember-vevő centrikusok. Nem szerettem oda járni, nem éreztem hogy velem és a motorommal foglalkoznak. Futószalagon jöttem, adjam a pénzt és menjek. Osztályzata 10ből max 5. Nem ajánlom Black Motors- Auner Szerencs utca. Sokkal kedélyesebb, sokkal kedvesebb, sokkal figyelmesebb, sőt mindíg megkérdezték, hogy van e még valami amit szeretnék. Kicsit lehetnének precizebbek és folyton más szerelők cserélgették egymást de ez nem rontott a helyzeten. Ha hibáztak javították. 10ből 9.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Redbaron Hungary Budaörs. Meglepetések netovábbja. Kérsz egy kávét, vagy egy kólát ? Gyere nézz körül amíg szerelnek a srácok. Foglalkoznak a vevővel maximálisan. Ezt tanítani kellene ! Dicséretes ahogy a fiatal srácok a céget viszik. Pörögnek, ott vannak, válaszolnak, kiszolgálnak és mindent értem és a motorért tesznek ! Csillagos 10-es

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Freewind Következő motorja? Ezt még nem döntöttem el.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.