Torkos csiga
Szöveges ítélet
Hát ez egy szar!
Az elején, mivel simsonról ültem át még viszonylag jó volt, bejáratás után, mikor kiszerelték a fojtásokat ment néha (ha jó kedve volt) 80 -at is, de az 1. félév után visszaesett 60 -ra.
A szervízben elszúrták a hűtő kiegyenlítő szelepet, ezért egy 60 km es túra vége felé besült, ez 60000 Ft -be került (henger csere)
ezután a következő hosszabb úton a hengerfejtömítés égett be, ez 40000 Ft volt
időközben még eltörött a kitámasztó, és megrepedt a rezonanciától több helyen is többször a kipufogó tartó konzol.
ezeket a szervízben meghegesztették.
az eredeti fojtásmentes kipuval 50 ig húz, aztán semmi
tuning kipuval 50 -ig semmi (de tényleg) aztán 70 ig húz.
Ez egy szar lassú viszont drága megbízhatatlan fostalicska!!!
(bele sem merek gondolni, hogy az új injektorosért 650000- elkérnek)
Hibalista
- henger besült: 80000-, hengerfej csere 40000-, kitámasztó eltörött, kipufogó tartókonzol megrepedt
Ide hordtam szervizbe
Full Gas B.Boglár
Értékelése: 2
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |