Tömör gyönyör (ursula)
Szöveges ítélet
Jók:
-Nehéz. Nagy. ívelt formájú design, nem mai trendi-szögletes
Túraplexivel 160km/h-ig csodás, efölött plexi mögé lapulás jön.
-Karbis. Nem akar állandóan hanyatt dobni, megbocsátja a tudatlan gázrángatást.
-K&N Filterrel a nyomatéka alul (2K-8K rpm) javult, 8000rpm felett nem nagyon szoktam huzamosabban menni. Aki túrázik, annak kötelezővé tenném a filtercserét.
-Magas súlypont. Nem egy kanyarvadász, de könnyedén mozog.
-Burkolt. Nagyon jó szélvédelem.
-Középsztenderd. Könnyű karbantartások.
Semleges:
-Fék. Meg tud állni, de nem egy satu.
-Gyári Dunlop gumik. Örök életű túragumik, de kell vagy 10-20 perc, mire igazán tapadnak. 10fok alatt mint a beton, olyan kemények...
Rossz:
-Házos mestert idézve: "Fakerék" Futómű nem áll a helyzet magaslatán. Talán egy szelepelés segítene rajta.
-Magas súlypont. Parkolás/leállítás esetén odafigyelést igényel, hogy teszi le az ember.
-Burkolt. Karbantartásnál azt a sok ki.....t műanyag cuccot mire leberheli róla az ember.... Az halál.
-Kormány. Csutka, de mivel inkább túrás a gép, egy egyenes kormány sokkal kényelmesebb lenne.
Általában véve viszont ezért az árért nem tudom, melyik gyártó adna jobb vasat.
Hibalista
- Garisan: első féktárcsák 3000km után kotyogtak... Visszavittem, kicserélték ingyér´/gariban, 100km múlva megint kotyogtak, azóta elfogadom, hogy kotyog.
-
- Akksi. Ruszki licenszű riasztó lezabálja az akksit... Csepptöltő ott figyel a garázsban, de ha elfelejtem rárakni, akkor kampeca!!!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hollós. Átlagszerviz
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Én magam. Lelkes, megbízható, Haynes Manual letöltve....
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |