A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 400 Bandit V 1991 (398)

Gsf 400 Bandit V 1991 (398) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökös szamuráj, csak megtanulhatna magyarul!

Szöveges ítélet

A motor egy igen jó konstrukció. Tipushibái nincsenek, az hogy a belpiacos gépek itt nálunk szarakodnak az nem a gép hibája. A motort a japán klímára tervezték (gyertya, karbi stb.). A gyertyát sztem nem szabad kicserélni, mert nyáron csúnya véget ér a kisebb hőfokú, fúvókát viszont lehet (nagyobbat), így nem köpi be a gyertyát, szépen indul és meg lesz a teljesítmény is.
Az enyémet 99-ben hozták japánból, utána 2 tulaja volt előttem, akik szép dolgokat műveltek vele, de nem panaszkodom mert kevés pénzből oldottam meg. Az elromlott hőgomba sajnos hibák láncolatát okozta, hiába vettem észre, mert előttem a másik tulaj leszarta és hazavágta a hengerfej tömítést. A tömítés nem eresztette az olajat ezért nem is tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, a motorban volt erő, már nem melegedett. 2 hónap után aztán mégis kiköpte az olajat. Éppen szerelőnél mértük le a kompressziót, a bal1-ben csak 8, a többiben 11 felett. Elindultam , de már nem a nyergében értem haza. Olaj eltünt belőle(1 liter maradt) a csapágyak meg szétmentek a főtengellyel együtt.
Össz javítást kb.:160-ból megúsztam. Mostmár jó, pöcc-röff.

A motorról mint használati eszközről: 400ccm-ből nagyon jó teljesítmény, az 59LE-t nagyon szépen építi fel 12000-ig, nem is pörög tovább. A változó szelepvezérlés miatt 8000-nél van egy teljesítményugrás (itt vált a szelepvezérlés: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4&feature=related )
A futómú puhácska, 140 felett kanyarban a hátulja már nem biztos a dolgában. Dönteni jól lehet könnyű, keskeny. A fékek frankók sztem, az enyémen gyári tokico van, gyári tárcsával, és sokkal jobban fog mint a haverom kawa zx9-r fékei, mondjuk az nehezebb meg erősebb motor, de az 1000-es gixxerem is, és azzal mégsincs halálfélelmem, ha fékeznem kell. Szóval fék frankó. A műszerek kicsit hiányosak, de ne felejtsük el 89-ben járunk, ugyanis ekkor adták ki az első szériát, sőt a motorja a 84-es gsx-r 400-ból származik. Hosszú távon nem túl kényelmes, de azért 150-200km-ert ki lehet bírni zokszó nélkül a nyergében. Szerintem szigorúan egyszemélyes. Fogyasztása, ha renden van, megvan a kompresszió stb. akkor vegyesben 5-6 liter. Az enyémmel ha 8 és 12 ezer között megyek, akkor is 6-6,5 nél megáll a fogyasztás. Igazából egy remek tanulómotor, lehet szeretni, és mai szemmel nézve is nagyon szép még mindig.

Hibalista

- hőgombák(13000/db), főtengely hajtókarcsapágyai(főtengely60000,csapágyak3000/db), hengerfejtömítés(10000)

Ide hordtam szervizbe

Radenszky Atilla

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jómagam

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.