A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2006 (487)

Gs 500 E 2006 (487) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Tisztelt szülő!

Szöveges ítélet

...tájékoztatom, hogy fia magatartását és szorgalmát közepesre értékelem! Nagyjából ez állna a GS ellenőrzőjében. Ugyanis semmiból sem kiemelkedő, de mindenből egy kicsit tud, olyan átlagosan. Megbízhatóságáról fölösleges beszélni, még csak 3000 km van benne, remélem nem is lesz vele gond. Ráadásul mindenki agyon dícséri. Fenntartása olcsó, nem kell ráfizetni a gatyád. Kényelme számomra kb egy óra motorozás után nagyon Spartaaa!!!, mondjuk a japók nem hiszem, hogy 190 centis, 105 kilós yetikre tervezték volna. A seggem töri az ülés és a lábam begörcsöl, szóval óránként érdemes megállni. Utassal elfárad, úgyhogy nem érdemes kínozni. Szélvédelemről nem is érdemes beszélni nála. Irányíthatósága remek, csak rágondolsz és már íven van. Futóműve a még közepes minőségű utakat elviseli, de igazán a jó utakat és a nyújtott kanyarokat szereti igazán. Teljesítménye kezdőknek pont elég, de ezzel is meg lehet halni. Úgy 5000-res fordulat tájékán jön meg az ereje, de rögtön el is fogy 5500 és 6000 között, onnantól újból erőre kap. Nyúzni nagyon nem érdemes, ne akarj többet kihozni belőle, mint amennyit tud. Az ideális utazója szerintem 120 km/h. Ekkor 4.5 L-t fogyaszt, szóval ez sem vészes. Az előző motorjaim után furcsa volt, hogy bemelegedve az egyest nem veszi, csak gázfröccsre, de én kifejlesztettem egy technikát rá. A fékei nagyon jók, főleg az első, csak rárakod az ujjad és máris fog. Mondjuk elég nagy motorféke van, általában országúton ez elég is (én nem száguldozom). A hangja nekem tetszik a két henger miatt. Amíg hideg a blokk, addig kissé zakatol, de amint bemelegszik, elhagyja. Alapból zajosabb technika, mint a Hondáé, vagy a Kawáé, de olcsóbb is. A kuplung sűrű használatával terminátori alkart tudhatunk magunkénak, városban egy idő után kényelmetlen lesz. Amúgy a kezelése rém egyszerű, már-már Mz-s.
Összegzésként ez egy remek tanulómotor, de nem feltétlenül unalmas a tapasztaltabbak számára. Robosztus felépítésű, nem véletlenül ilyen népszerű. Kis fogysztású, megbízható gép, közútra, ha ésszerűen nézzük, nem kell több a teljesítményénél. Mondjuk általában nem ésszerűen cselekszünk...

Hibalista

- Semmi, mondjuk egy benzinszintjelző elkéne.

Ide hordtam szervizbe

Full-Gas, Balatonboglár
húzzák az időt, mondjuk nekem ingyenes első szervizem volt, de ezt a szerelő nem tudta. Amit a GS 500 klub oldaláról leszedtem olajcsere videót, abban a srác 20 perc alatt megcsinálta, ott másfél óráig tartott!

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.