Testetöltött álom
Szöveges ítélet
Nos! A vas Gr7AA-s blokkal készült ami a skandinávoknál és olaszhonban került forgalmazásra. Olaj-léghűtés, fojtás nélküli 116 ló! (nekem elég)Alsó fordulatszám-tartományban nem szeret menni úgy hatezer környékén indul meg de akkor nagyon! 13000-nél leszabályoz de addigra a rettenet visszaveteti a gázmarkolatot egyébként is. Kissé rezonál, de ez a korából is fakadhat. A váltó hat fokozat, jól kapcsolható de határozott lábmozgást igényel! A műszerfal spártai de elégséges. Nem kifejezetten kényelmes az üléspozíció de nem is ezért szeretem. A futómű állítható elől és hátul egyaránt de ez csak a pályázóknak előny az egyszeri motoros egyszer belövi aztán csak megy. Így is úgy is a vesekövek még jó utakon is vándorolni kezdenek mert kemény cefetül. Amúgy jól vezethető szokás kérdése mert a tükrökben (gyári eredeti)nem sokat látni,a testhelyzet miatt városban fészkalódni kell mint kezdő melegnek a gőzben és megfordulni vele egy keskenyebb úton pár vezetési kurzust igényel! A fék fog. Eléggé. A megjelenése, mondhatni csinos, bár ez ízlés dolga! Nekem minden álmom teljesült mikor megkaptam!!!! Lassan már minden porcikáját ismerem és élvezem ezt a technikai csodát a 90-es évekből! Nem gyerek kezébe való!!! De tényleg!!! Mint a drog, függővé teszi a gyanútlan tulajdonost és száguldozik vele mindenütt!
Hibalista
- váltócsapágy (a lánckeréknél)
Ide hordtam szervizbe
magam javítok
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | RF 600R | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |