A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSXR 750 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Testetöltött álom

Szöveges ítélet

Nos! A vas Gr7AA-s blokkal készült ami a skandinávoknál és olaszhonban került forgalmazásra. Olaj-léghűtés, fojtás nélküli 116 ló! (nekem elég)Alsó fordulatszám-tartományban nem szeret menni úgy hatezer környékén indul meg de akkor nagyon! 13000-nél leszabályoz de addigra a rettenet visszaveteti a gázmarkolatot egyébként is. Kissé rezonál, de ez a korából is fakadhat. A váltó hat fokozat, jól kapcsolható de határozott lábmozgást igényel! A műszerfal spártai de elégséges. Nem kifejezetten kényelmes az üléspozíció de nem is ezért szeretem. A futómű állítható elől és hátul egyaránt de ez csak a pályázóknak előny az egyszeri motoros egyszer belövi aztán csak megy. Így is úgy is a vesekövek még jó utakon is vándorolni kezdenek mert kemény cefetül. Amúgy jól vezethető szokás kérdése mert a tükrökben (gyári eredeti)nem sokat látni,a testhelyzet miatt városban fészkalódni kell mint kezdő melegnek a gőzben és megfordulni vele egy keskenyebb úton pár vezetési kurzust igényel! A fék fog. Eléggé. A megjelenése, mondhatni csinos, bár ez ízlés dolga! Nekem minden álmom teljesült mikor megkaptam!!!! Lassan már minden porcikáját ismerem és élvezem ezt a technikai csodát a 90-es évekből! Nem gyerek kezébe való!!! De tényleg!!! Mint a drog, függővé teszi a gyanútlan tulajdonost és száguldozik vele mindenütt!

Hibalista

- váltócsapágy (a lánckeréknél)

Ide hordtam szervizbe

magam javítok

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 39000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? RF 600R Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.