Társ a mindennapokban
Szöveges ítélet
Hello mindenki! 2005 májusában vettem a Drágaságot (én csak így becézem) és olvasva a sorokat gondoltam 30000 km-nyi együttlét után én is tudok valamit ideírni. 192 cm magas vagyok így hát sokat vaciláltam hogy milyen gépet vegyek míg meg nem láttam ezt. Azonnal beleszerettem nem tudom nekem tetszik minden egyes porcikája nagydarab magas motor mégis úgy viselkedik mint egy kezesbárány. 1000 km-ig szépen finoman 5000 fölé nem pörgetve aztán kötelező szervíz és nyélgáz:-) Lakóterületen kívül ált 110-140km/h között utazok szerintem ezt szereti legjobban és így is lehet haladni normálisan. Kanyarokat jól veszi lábtartót lehet karcintani vele igaz csak ha már lecserélted a gyári gumikat valami normálisabbra (én metzeler touratech-re cseréltem ami bevált szárazon vízben light terepen egyaránt) A gyári gumik 18000 km-ig bírták mire végre lecserélhettem. Új gumi új vezethetőség szinte rászívta magát a motor a kivállasztott ívre. A kötelező szervízeken kívül szerelő nem látta szerencsére de már a szervízeket is magam csinálom nem bízom másra miután egyik szervíz után elfelejtették a kartergőz elvezetésére szolgáló csövet visszadugni a hengerre és a motor állandóan visszapuffogott meg EFI-t írt ki és nekem kellett szétszednem, hogy megtaláljam a hiba okát, ugyanis a sportdobra akarták ráfogni amivel 18000 km-en keresztül semmi bajom nem volt csak hirtelen a szervíz után. Érdekes. Garanciát meg kopó alkatrészre nem vállalnak (kérdem én egy motoron mi nem az). Az ülés kényelmes nekem ilyen magassággal is megfelelő a szélvédelem, kicsit be kell görnyedni mintha agressziven motorozna az ember és máris nem csapkod a szél. A kipufogó dobot lecseréltem egy kicsit hangosabbra ugyanis egy autós sem akart észrevenni mikor előztem vagy csak a sorok között meneteltem. Mióta lecseréltem látom, hogy ha odaérek akkor egyből lesnek a tükrökben hogy hol is lehetek. Az első lámpák fényét túl sárgának találtam így azokat kicseréltem fehérebben világító izzókra amitől sokkal szebb lett a fénye és jobban látni sötétben. 2 személlyel utazva érdemes a fényszórókat lejjebb állítani máskülönben az autósokat vakítja és elkezdenek villogtatni mert azt szeretik. Vettem rá gyári bukócsövet meg kézvédőket amik jól jönnek ha esetleg eldől az ember vagy a kézvédők ha hidegben motorozunk (csak 5 fok alatt szoktam eltenni a gépet). Dobozokat nem vettem rá dobozellenes vagyok, inkább megpakolom a táskám de dobozt nem teszek a mocira. Előszőr láncszettet 24000 km-nél kellett lecserélnem (500km-ként láncspray). Az első teleszkópok nálam is kopognak de csak ha nagyobb gödörbe mentem vagy esetleg a pesti utakon. Első fékeken lehet segíteni fém fékcsövekkel és egyből jobb lesz a fékhatás bár ehez a teljesítményhez szerintem elegendő mindaz ami gyárilag van. A motor teljesítménye is éppen elegendő szerintem ennél több nem nagyon kell egy kellemes motorozáshoz sőt még egy kicsit vagánykodni is lehet. A 600-as sornégyeket és a csoppereket alapból veri másnem kell egy két kanyar és csak a tükörből látszanak (volt rá példa nemegyszer). 4,2s alatt van 100-on, kb. 120 km/h-ig el lehet váltogatni egykeréken, kuplung nélkül emeli az eljét (Egyes kb 4000-nél gázkar elenged egy pillanatra majd nyélgáz. Szépen emeli az elejét ahogy kell de a jobb láb közben legyen a hátsóféken nehogy hátradöljünk). Csusztatni is lehet gyönyörűen a farát mint ahogy azt a szupermotósok csinálják csak síma út kell hozzá. 3-4000-nél lehet érezni egy kis köhincsélést mintha az injektor nem kapna anyagot de ez nem túl gyakori. Leállítani csak kulcs elfordításával szoktam többen mondták, hogy a leállító gombbal való leállítás tönkreteszi a befecskendezőt (vagy valami ilyesmi). Nagyon szeretem, szépítgetem, mindig takarítom, karbantartom amit szerintem meg is hálál, ezért néz ki most is úgy mindha most toltam volna ki a szalonból. Szerintem a következő motorom is egy ilyen lesz.
Ha kérdésed van ide írj: maniac_666@freemail.hu
Hibalista
- Szerencsére még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |