A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Burgman AN 650 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos aprókerekű

Szöveges ítélet

Vásárláskor több fajta motor és típus is elgondolkodtatott- "az első gondolat a jó" mondás szerint választottam. Nem bántam meg.
Alapjában hétvégén használtam, viszonylag nagyobb távolságokra(500km/nap), de munkába is ezzel jártam.
Általánosság volt a 2 személy(90+50kg), így jártam Ezt és a környező országokat. Soha nem volt problémám a túrákon- soha semmi. Egy alkalommal gyorsítás közben állóra fékeztem a hátsó kereket(kutya miatt), féket elengedve már csak az egyik henger üzemelt- gyújtótrafó megadta magát, a lakástól 200m-re. Tóth Laci küldött egyet, kicseréltem(30 perc); ennyi a hibalista, illetve hogy a FI lámpám randomszerűen kigyulladt(kontakthiba, de ezért nem szedettem szét az egész motort- így éltem vele 18000km-t)
Fogyasztás: átlag 100km/h-val közlekedtem, ekkor 4,5L/100km. Balatont megkerülve egy barátommal(125ccm enduro), a 80km/h körüli tempónál 4,0L evett és ez volt a legjobb értéke. 150km/h tartva fogyasztott 5,3L; gyorsításokkal tarkítva 5,7L volt a maximum fogyasztás. Lehet, hogy fóbia, de minden tankolásnál mértem a költséget, ezért nem egyszeri adatból írtam az előbbieket.
Sebesség: a vége 178km/h, azt mondanám jó egyenes úton nem tartottam rizikósnak ezt a tempót. Azt gondolom, hogy az óra szerinti 150-160km/h bármeddig tudja tartani(ez reálisan 140-150 GPS szerint).
Szubjektív dolgok: rosszabb minőségű úton(kis falvak között) az ember veséje leszakad, ha megtalál egy-egy "gödröt". Jó úton élvezetes, de kerülni kell a "magyar" utat, vagy végigcammogni 40-nel ezeken. Fék jó, bár a hátsó lehetne hatásosabb, de alapjában nincs vele gond. 177cm magassághoz a GIVI túraplexivel is elég bogaras a bukósisak plexi fölötti része; ráadásul a plexi felső pereme pont a látómezőbe van- ez nem volt jó.
A pakolhatósága kiváló, főleg egy hátsó dobozzal.
Éppenhogy tempónál egyensúly kibillenésekor ember kell, hogy vissza tudja állítani egy lábbal(nekem a fékkar csaknem mindig levágta az ujjam ahogy húztam vissza a motort függőbe, mert az egyik örökké alatta maradt), ha már megy, akkor a szebbik nem is könnyen elboldogul vele.
Városban a tükrök néha útban vannak a kocsisorok között, de nemes egyszerűséggel behajtottam, ahogy közel értem a sorhoz. Nem zavart soha.
Úgy vélem a kényelemről nincs mit beszélni(a döcögős útról meg már írtam).
A fogyasztás/teljesítmény-praktikum/kényelem nem mennek egymás rovására, kiegyensúlyozott "aprókerekű" a burgman.
Eladtam. Semmi más oka nincs, mint az, hogy jövőre más utakat járok, ahova ildomosabb a nagyobb átmérő.

Hibalista

- - Gyújtótrafó(21000ft)

Ide hordtam szervizbe

Érd, Tmotor(Tóth Laci)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? DL1000
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.