A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1400 2005 (1242)

Gsx 1400 2005 (1242) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke szamár

Szöveges ítélet

Jelenleg is megvan a motor és nem adom el.
Anno a GSX 750 S Katanámat váltotta.
Keresgélésnél fontos volt a megbízhatóság, a kényelem és az erő.
Újszerű állapotban vettem 6600 km-el.
Nem tucatmotor és ennek még igazi motor formája van.
Kipróbáltam az összes hasonlót CB 1000/1300, ZRX 1100/1200, ZZR, XJR 1200/1300.
Mindegyik klassz és szép motor, egy kicsit mind más, de egyik sem volt olyan ... hozzám illő, mint a GSX 1400-as.
Ez egy multifunkciós motor.
Ha kell lassan poroszkál már 40 km/h-tól 6.-ban.
Ha kell igazi igásló, sok csomaggal és utassal megpakolva kivisz a világból.
Ha kell, megy rendesen, akár óra szerint 240 km/h fölött is.
Gumiválasztással voltak gondjaim, mivel nagy a motor súlya, én is 100+-os vagyok, plusz anya meg a csomagok, szóval jaj.
A Metzeler Z8 Interact vált be, mely esőben sem rossz, száraz úton egyszerűen szuperül dönthető 160-al is az elnyújtott horvátországi kanyarokban és még 10000 km-en felül is bírja.
Szereltem rá fém fékcsöveket, szélesebb és magasabb kormányt a jobb terelgetés miatt, bukócsövet, hátsó csomagtartó rendszert, pótlámpát és még pár csip-csup dolgot változtattam a saját ízlésem számára.
Imádom.
Ha valami oknál fogva cserélnem kéne vagy Bandit, vagy FJR jönne számításba, bár a Bandit visszalépés lenne...

Hibalista

- 6600 km - Mióta nálam van.
- 30000 km - Fiat Grande Puntó bal hátuljának utólérése kb. 20-30 km/h-val, majd a motor eldőlése.
- Bukócső rögzítése picit benyomta a két oldaldeknit és kormánycsere.
- 40000 km - Feszültségszabályozó csere.
- 43000 km - Szerbiai túrán önindító foghegyre kapott és fogat tört a nagy fogaskereken, ezért cserélve lettek ezek is - anyaghiba???.
- 71000 km - Gyári akksi lecserélése Yuasa.
- 78000 km - Dobálja a 2-es fokozatot néha, javítás később.
- 81000 km - 180-nál megragadó olajpumpa javítása együtt a 2-es fokozat fogaskerekeivel és léptető villájával.
- ---
- Olajcsere 8-10000 km-ként.
- Fékbetétek, fékolajak cseréje elöl szinter eddig 3x, hátul sima eddig 3x.
- Szelephézag és injektorszinkron eddig 3x.
- Gumicsere hátul évente, elől 2 évente, sok gumi kipróbálás után a Metzeler Z8 Interact vált be.

Ide hordtam szervizbe

Debrecen.
Pedro.
Kisebb munkálatokkal nem volt bajom a munkájával és az árral sem, de 2 éve kurvára átbaszott és több dolgot sem csinált meg, de a jelentős összeget ám elvárta.
Nagy csalódás, senkinek sem ajánlom ezek után.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Debrecen.
Gyöngyösi Pisti.
Normálisan megmutat, elmagyaráz mindent, segítőkész, pontos, precíz munkát ad ki a kezéből.
Olykor kicsit várni kell rá, nem szokott unatkozni.
Nem olcsó szerelő, de azt a +15%-ot megéri, hogy nyugodt legyen az ember.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6600
Megbízhatóság (7) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? GSX 750 S Katana '86 Következő motorja? Nem szándékozom váltani.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.