A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Ls 650 Savage 1995 (652)

Ls 650 Savage 1995 (652) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szívem csücske

Szöveges ítélet

Első komoly motorként nem akartam tul nagyot, az ár is korlátozott volt tehát egy Ls 650 mellett döntöttem. Szalonból hoztam, persze használtan. Első párezer után szervízben végezte szegény, illetve bárcsak szervizbe vittem volna! Hülye voltam, minél olcsóbban akartam megúszni, ezért elvittem egy szerelőnek csúfolt kókány Mekkelekhez. Ő azt mondta, hogy a blokkból jövő kopogás, az én hiedelmemmel szemben nem szelep, hanem vezérműlánc. Én hittem neki, és kicseréltettem vele. Na itt kezdődtek a gondok. Ez a Mekkelek megszakította az egyik csavart, amit utána egy menetes orsóval pótolt az Istenbarma. Szóval mikor elhoztam nem kopogott már, de a csavar mellett dőlt az olaj, amit csak másnap vettem észre. Azonnal vissza a kókányhoz, persze nem mondtam hogy tudom mi a baja mert kíváncsi voltam mit mond a csávó. Mikor "kész" lett, persze mellébeszélt és a szemembe hazudott. Az olajfolyás megszűnt, viszont megint elkezdett kopogni. Na ezt addig csinálta, amíg az egyik kipufogó szelep eltört, és szétverte a dugót, hengerfejet, mindent. Most itt tartok. Az új alkatrészek nagyon drágák, szám szerint az összes tétel ami kell 260.000Ft-ba kerülne. Na de ez a sok negatívum nem a motor hibája, hanem a szerelőé, na meg főképp az enyém hogy hozzá vittem.

Szerintem nagyon jól motorozható a vas, igaz hogy kényelmetlen, kemény, de milyen legyen egy chopper? Az is igaz, hogy a teljesítménye nem emel a levegőbe, de kezdő motornak szerintem bőven elég. A Második személy kényelme a barátnőm szerint még az egy csillagos szintet sem éri el, de így jár, aki egy motorossal kezd. Az üléspozíció előretolt lábtartókkal egy ilyen kis termetű biker számára egész tűrhető, nyakiglábaknak nem ajánlanám a saját jól felfogott érdekükben. A lengéscsillapítók. Hmmmm. Hátul csak tudod, illetve látod hogy van, de nem érzed az tuti. Az első egész jó, bár ha már itt tartunk a nagy villaszög eredményezte kormánycsapkodás (persze csak nagy sebességnél, és kanyarban) elég kellemetlen tud lenni...sőt ijesztő. A fékekről szerintem nem nagyon tudok negatívat mondani, szerintem jók, legalábbis az enyémen azok. A fogyasztás....minden motoros legégetőbb kérdése. Az enyém valószínűleg a rossz beállítások miatt elég sokat evett, olyan 5-5.5 között. Nyitott kipuffal főleg. De a kipufogó megéri a pénzét, mert a nyitott cső amit vettem rá, nagyon szépen muzsikál. A régi dobbal ha többen motoroztunk, számtalanszor feltettem magamnak a kérdést: Beindítottam?

Összességében tehát szerintem nagyon jó kis moci, erős érzelmi szálak fűznek hozzá, és bár mostani állapota miatt(hengerfej ugye) sokan mondják hogy adjam el alkatrésznek, de nem megy. Nem tudom rávenni magam hogy megváljak tőle, hogy elherdáljam, pedig az eszemmel tudom hogy ezt kéne tennem. De nem. Összegyűjtöm a pénzt a javításra, és saját kezűleg fogom meggyógyítani az én kicsikémet. Ennyit megérdemel. Remélem mindenki tanul az esetemből, és nem esik bele abba a hibába amibe én. Inkább legyen drágább, egy kicsit, mert még mindig olcsóbb kifizetni a márkaszervizes javítást, mint később több százezret kiadni fölöslegesen. Szóval óvakodjatok a kókányoktól, a mekkelekektől, mert csak rosszat tesznek!

Széles Utat a kedves motoros barátoknak!

Hibalista

- Vezérműlánc, eltört egy szelep, és hát...nem ecsetelem...:(

Ide hordtam szervizbe

magam csinálgatom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.