A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

RF 400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép volt

Szöveges ítélet

Első motornak valami 400-ast kerestem, azért ezt választottam, mert igen nagyon tetszik. Egyébként nem volt egy rossz választás. Nagyon jól kezelhető, könnyen vezethető, kiegyenlitett teljesitményű motor.

Kis teljesitménye miatt sok hülyeséget enged a gázmarkolaton, de azért mégsem olyan gyenge, hogy ne lenne élvezetes vele a motorozás. A Bandit blokkját tették bele, viszont nehéz hozzá a teste: mindennel töltve kb 200 kg. Ennek megfelelően sokat kell váltogatni, és a fogyasztása is viszonylag magas. Akármit csináltam, 7 körül volt, új gyertyákkal lement 6,2-6,5 körülire. Kb 150-160-as tempóig jól gyorsul, autókat otthagyja ha kell, kényelmes utazója 130. Hátul 160-as gumi van rajta, nekem Conti roadattack volt mindvégig, ezekkel kanyarokban nagyon jól viselkedik, bár peremig csak pályán mertem dönteni. Lassan manőverezni sem nehéz vele, városban is használtam sokat.

Az üléspozició nekem (183cm) kényelmes volt, kissé hasalós, a menetszelet a mellkasomra/vállamra lökte, igy pont jó, én nem szeretem, ha a sisakra veri, meg azt sem, ha teljesen kifogja a szelet. Olyan a spoiler formája, hogy valamennyire a kézről is eltereli a szelet. Az ülés kb 150km után kellemetlenül nyom, a hátsó ülés felejtős, én egyszer 20km-t alig birtam ki rajta. Mások nem panaszkodtak rá nagyon, de azért elismerték, hogy kemény. :)

Szervizelni nem valami felemelő, még egy izzócseréhez is le kell szedni a fele burkolatot, a központi rugó feszitéséhez nőgyógyász kezek kellenek. Kopóalkatrészeket könnyen kapni hozzá, normál áron vannak. Az olajcsere 6e km-enként javasolt, egyébként igényli is a motor. Nekem a gyári kipufogóval tetszett a hangja, szépen szólt, és inkább a blokkot hallgatom, mint valami rekedten üvöltő kipufogóhangot. Amikor megvettem, egy sportdob volt rajta, azért az sem volt rossz, többen felfigyeltek ha jöttem. Olajat azért időnként evett, de nem vészesen, egy periódus alatt 0,5-1 litert. A benzinellátása elég kényes, hajlamos túlszivni magát vagy kiszáradni, kis időbe telt, amig megtanultam, hogy kerüljem el, hogy 15 percen keresztül inditózni majd tologatni kelljen, hogy végre beinduljon. Benzincsapot elzárva vagy tartalékon hagyni tilos!

Kiegészitőket nehezebb rá találni. Ha mondjuk dobozt találna rakni rá az ember, már valami egyedi megoldás kellene. Az ülés alatt használható rekesz van, befért a láncom, elsősegélycsomag, izzókészlet, meg mondjuk egy esőnadrág. Elől is van 2 kis tárolórekesz, hasznos dolog, bár egy kesztyű neccesen fér bele.

Összegezve egy szép és egész jó motor, szerettem minden nyűgjeivel együtt, sokat mentem vele, amikor tehettem. Nyugodtan indultam el vele 3-400 km távolságba is, megbizható motor. Szerintem ha szépen bánnak vele, sokáig birja még, de sajna meg kellett válnom tőle.

Hibalista

- Hátsó féktárcsa 20e - Fékbetétek elől+hátul 16e - Láncszett 25e - Gyertyák 8e - Telószimering+olaj 5e - Akksi - Rugók elől-hátul felpuhultak, műanyagok rögzitőfüle több helyen letöredezett, (még a gyári) fékcsövek sokat engedtek már. - Komoly meghibásodás szerencsére nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Amig meg nem jött az önbizalmam, Gestához vittem.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Miután megjött az önbizalmam, én szereltem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? TDM
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.