Szenvedélyes, súlyos vas
Szöveges ítélet
Sokáig nézegettem eladó motorokat, játszottam a gondolattal, hogy majd egyszer veszek egyet. Aztán megláttam Őt és már csak azt vettem észre, hogy a garázsban áll. A súlya eleinte ijesztő volt, főleg lassú kanyarodásnál és ahogy a nyomvályúkon imbolyog a széles kerekeivel. Utazás közben már atomstabil, a csapágycsere óta szépen tartja a kanyaríveket, az úthibák sem hozzák zavarba. Nem igaz, hogy nem lehet vele rendesen kanyarodni! Csak meg kell tanulni vele bánni. Utána kezesbárány! Mint ahogy a trénerem mondta a Ringen, miután végigment vele előttem a szlalompályán: "Látod, a motorod tudja. Már csak neked kell megtanulni..."
Aztán ahogy egyre több időt töltöttem rajta elkezdett fájni a hátam és a kezem (a hátsómról nem is beszélve), és már elkezdtem más kategóriákat próbálgatni, de mindig oda jutottam, hogy sok jó motor van, de azt az élményt, amit én motorozás alatt értek, azt csak a Trudim tudja megadni. Úgyhogy első körben csináltattam rá ülést a Tommot-nál, és csodák-csodája, megszűnt a hátfájás és a kézzsibbadás. Aztán vettem kormány-kiemelőt, amivel közelebb került hozzám a kormány és így sokkal jobban kézben tartható lassú kanyarodáskor és megforduláskor.
Azóta újra imádom, szeretem hallgatni a vékettes öblös dohogását alattam, szeretem az üléspozíciót, és a nyomatékát, amikor egy kövér gázzal otthagyok egy-egy vakegeret. Közben bámulom a tájat, rácsodálkozom a természet színeire és az illatokra és bezsebelem az olykor utálatos de mindig irigy pillantásokat.
Aki ezt a kategóriát szereti, annak csak ajánlani tudom. Nekem fontos a gyakorlatilag bovden mentesség (csak a gázkar nem hidraulikus, a fékeket és a kuplungot olaj működteti) és a kardánhajtás. Gyakorlatilag gondozásmentes. Testreszabás után még kényelmes is.
Hibalista
- Koránál fogva cserés lett a kormánycsapágy és az első tengely csapágy
- Akkumulátor szintén csere, nem lepődtem meg.
- Átvétel előtt kapott teljes szervizt, azóta csak a szokásos éves revízió.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hollós Újpest
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |