Szelidíthető vadállat
Szöveges ítélet
A Yamaha R1 -en gondolkodtam még de inkább maradtam a GSX-R-nél. Ez a harmadik ebből a típusból és mondhatom, meg vagyok elégedve. Egy magasított plexi mindenképp kell rá, mert a szélvédelem elég gáz. Megbízhatósága remek. Erő van bőven, nem kezdőknek való! (180 LE / 166 kg)
Az ülése hosszabb távon egy kicsit fárasztóbb, mint a 2002-es modellnek (az volt előtte). Végül örülök, hogy nem a Yamahát választottam, mert ebben van csúszókuplung és ez rendkívül jól jön, ha tempósra veszem a iramot. A gumikon nem érdemes spórolni, mert ez tart az úton. Nagy szívás lenne ha a kopott vagy nem elég tapadós gumi miatt dobnád el a vasat.
Hibalista
- Kuplungbowden szőrösödött ki, cseréltettem. A hátsó gumi max. 5000 km-t bír, ára 50.000 Ft körül van. Persze a gumi egy ilyen motoron fogyóeszköz.
Ide hordtam szervizbe
FULL-GAS Balatonboglár
Kicsit hanyagok a fiúk, de ha ott álsz és figyelsz rájuk mindent megcsinálnak.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Ugyanitt ha a Bukovics szerel, akkor semmi gond, biztosan minden frankó lesz.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |