Svézer
Szöveges ítélet
Szerintem nagyon jó gép, imádom! Első igazi nagy motorom és nagyon barátságos az erejéhez képest!
Lehet szende iskoláslány és ha akarod dúrva ribanc lesz belőle, akit "keményen" is lehet hajtani!
Pályán simán rádönthető a lábtartóra (a fékpedálra és a váltókarra azért figyelj!), de az eleje klicsit ideges a gyári beállítással és gumival, a kormányteló ellenére is.
(néha közúton is beszitál, de csak ha gyötröd és sz*r az út)
Mindenkép cseréld a gyári dobot, a hangja brutális, nem fogank örülni az érzékenyebb riasztóval szerelt kocsik tulajdonosai!
A V2 kezdőknek a figyelmébe ajánlom a brutális motorféket, ha elbámészkodsz, megtréfálhat! Általában is ajánlom a gázfröccsöt erősebb lassításoknál, különben pattog durván a segge!
Alulról viszont folyamatosan tól és nem kell szétforgatni, 8500-nél általában elváltom.
(Hideg gumival különösen jól lehet csúsztatni a seggét, egy-egy kifordulásnál - persze az elsőnél becsúszott egy kis kondenzcsík, de ha figyelsz rá, nagyon élvezetes! :) )
Etetés: 7 litertől 10-ig lehet számolni, a stílusodtól függően, de nekem soha nem ment 6,5 alá, amin azért csodálkoztam.
Egy balos csúszás után Hegyi Józsi (Kösz Józsi, állat még mindíg!!!) építette át (széles kormány, fém fékcsövek, kis fejidom+lámpa, fényezés, eke), azóta is hibátlanul működik, immár 7000 km óta!
Nekem a formája is tetszett az elejétől, de néha most is meglepődök, milyen állatul néz ki, főleg hátulról oldalról és előről oldalról és...
Nyugodtan ajánlom mindenkinek, aki V2 rajongó!
Hibalista
- Semmi baja nem volt soha...magától :)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Motorpont Tatabánya
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Hegyi Józsi (Eger)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |