A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Gsxr 600 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Suzuki Gsxr K2

Szöveges ítélet

Lehet, hogy én is elfogult vagyok, de szerintem ez a valaha készített legszebb GSX-R forma a gyémánt alakú első lámpájával és az áramvonalas, mégis masszívnak ható idomaival. Ezt a hatszázas szériát 2001-től 2003-ig gyártották és - néhány apróságot leszámítva - így nézett ki a 750-es és az 1000 változat is. Egy mai sportmotor mellé állítva ugyan akkorának tűnik, mint egy puffasztott gőzmalac a legújabb playmate csajok mellett, cserébe viszont nem nagyon kell rajta kucorogni, az ülése jó széles és a szélvédelme is közelít a tökéleteshez. Ennyi dícséret után talán már érthető, miért csaptam le rá, amikor hosszas keresgélés után megtaláltam ŐT a használtmotor.hu-n. Érdekesen alakult a motoros életem, mert 2000-ben álltam le vele és fordultam az autók felé, de 2012-ben aztán valamiért rámjött a roham, hogy kell egy motor. Én a fokozatosság híve vagyok, ezért nem ugrottam rá egyből egy 1000 ccm-s brutál szupersport motorra, hanem újrakezdőként, egy visszafogott teljesítményű túra-sport gépet vettem. Suzuki Gsxf 600, "Burkolt Bandita" címszó alatt olvashatjátok. De hát ahogy ez lenni szokott egyre jobban jött vissza a rutin, egyre többször vettem észre, hogy lehagynak a lámpáknál, és az autópályán különböző sportosabb motorok, emiatt is újra elkezdtem kacsingatni a sportgépek felé. (anno1 egy Fzr 1000 Exupról szálltam le) Az eladás hirtelen jött, mert éppen egy tanfolyam kellős közepén voltam, amikor a az egyik szünetben odajött egy srác, és kérdezte, hogy nem eladó-e a gép, mert most vált 400 ccm-ről 600-ra és ilyen motorra gondolt, meg a színe és az állapota is tetszett neki, ráadásul olyan árat kínált érte, aminek nem lehetett ellenállni. Nosza, meg sem hirdettem és pillanatok alatt eladtam a motoromat. Én szegény, :) ott álltam a szezon 2/3-nál motor nélkül. Na ilyenkor érez az ember sürgős késztetést, hogy azonnal vegyen valamit, mert csúnyán égeti a lé a zsebét. Vettem egy nagy levegőt, meg frontint+házi szilva pálinkát, lenyugtattam magam és elkezdtem tiszta? fejjel nézni a számomra érdekesnek tűnő motorokat. Vannak elveim és azokhoz tartom magam, ideértve a vásárlási szokásaimat is. Sokan ezt nem értik, de alap a leinformálhatóság, a lehetőleg vezetett szervizkönyv, esetleges sérülésmentesség, nem baj, ha karcos, lesz*rom, mert nem óra állást szoktam venni, hanem állapotot, de legyen olyan ami tetszik és az se baj, ha jó állapotú. :) Kigyűjtöttem vagy 25 motort és szépen vártam, hogy esni kezdjenek az árak... na arra várhattam, mert nem hogy lejjebb kerültek, hanem lassan, bizonyos modelleknél elkezdtek felkúszni a szezon végén! Értetlenül álltam az esemény előtt, aztán rádöbbentem, hiszen az új motor értékesítés az elmúlt években a 0 felé konvergál, ezért mennek fel a használt-ámde jó állapotú motorok árai. Hetek alatt a 25 motorból lett 15, aztán 11, utána 8, majd pillanatok alatt elfogyott a fennmaradó 8 is. Banyek, itt résen kell lenni, mert elviszik a jó vételeket. Ráálltam, figyeltem és amikor felkerült a hirdető oldalra a jelenlegi motorom, azonnal hívtam a tulajt és mentem megnézni.
Tiszta udvar, rendes ház, még rendesebb garázs, 57 éves úr az eladó. A gép a garázs legvégében leponyvázva állt, a ponyva kissé poros volt. Kérdésre elmondta, hogy júniusban volt utoljára beindítva a motor, mert vizsgára vitték, akkor kapott új hátsó gumit és egy akkut, egyébként nem nagyon volt használva. A fia vette aki viszont 2 éve külföldön van és már unják, hogy foglalja a helyet. Kitolta nekem, körbenéztem és tudtam, hogy belefutottam a klasszikus kivételbe: korrekt eladó, korrektül karbantartott gép-----> meg kell venni mert, ha én nem, akkor jön más és elviszi ezt a gyöngyszemet. Szervizkönyv? Ja natürlich, végig vezetve, gyári kulcsok, fékbetétek, féktárcsák, lánckerekek és lánc... 24.000 km az órában, nem karc, de törésmentes. Nincs több kérdésem, kéremkapcsojjaki :) A rend kedvéért alkudtam egy kicsit aztán elhoztam, és az átiratási ceremónia után elvittem a kedvenc szervizembe, ahol alátámasztották az első műszaki benyomásaimat, és megcsinálták rajta a kötelező szervizt.

Maga a motor:
Kérem szépen ez egy könnyű kis bicikli, mármint a Gsxf után :). 4000 rpm-ig konkrétan semmi sem történik, 6000 rpm-nél áll össze és innen szépen elindul, majd 8000-től nagyon megindul és folyamatosan erősödve tol tiltásig. Konkrétan b*szottul gyorsul és megy, mindezt teszi úgy, hogy közben elhiteti veled azt, hogy Te vagy a király. Hiperűr ugrásokra képes a forgalomban, a többi résztvevő csak akadálynak vannak ott :) Nagyon gyors kis gép, könnyű irányítani, én egyből beleszerettem és állandósult rajta a mosolygási faktor. Szerviz után direkt mentem vele 2 nap alatt 500 km-t, hogy milyen rajta a testtartás stb. Könnyebb, jobb, sokkal komfortosabb vezetni, mint a Gsxf-t, nem fáradok el rajta. A motor ergonómiája - ahhoz képest, hogy egy sportmotorról van szó - már-már példaértékű, nagyon kényelmesen elférek rajta, a nagyméretű idomok miatt a szélvédelem is remek. Én nem pályázom, inkább a túrákat, a kacskaringós tempós haladást részesítem előnyben, erre is alkalmas, ráadásul remekül málházható a gép.
Meglehetősen szeretem. :)

Hibalista

- A kopó-fogyó alkatrészeken kívül semmi nem romlott el rajta.

Ide hordtam szervizbe

Kék-Hold SE

Egy magánvállalkozás Bp.-n a III.-ik kerületben, egy recepciós hölggyel és két szerelő sráccal + a tulaj.
Akármikor mentem a legmagasabb kiszolgálási minőséggel találkoztam, nem véletlen, hogy mindig előre kell bejelentkezni, mert tele a naptáruk. Ha kell, természetesen instant segítséget is adnak. A szerelő srácok az az igazi lélekből dolgozó emberek, mindegyik motorhoz úgy nyúlnak, mint, ha a sajátjuk lenne. Mindent megmutatnak, felvilágosítással szolgálnak, gyorsak, szakszerűek. Régóta járok hozzájuk, ezért vittem oda a 24.000 km-s szervizre a Gixxert, mert tudtam, hogy a legjobb kezekbe kerül. Az alkatrészeket én vittem, de nem álltak meg ezek cseréjénél. A szerviz a következőből állt: Első gumi csere+kerék centírozás, fékbetétek ellenőrzése, olaj+szűrő csere, levegőszűrő csere, gyertyacsere, fékolajcsere, diagnosztikai ellenőrzés, pillangószelep szinkron ellenőrzés, generátor töltés ellenőrzés, akku ellenőrzés, fagyállócsere, kormánycsapágy ellenőrzés, kerékcsapágyak ellenőrzése, szelephézag ellenőrzés. Mindezért, számlával 15.000 Ft-ot fizettem....

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 24200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Gsxf 600 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.