Sportos túrázó :)
Szöveges ítélet
2 éve vettem, igázából az anyagiak miatt esett rá a választás és elég jó áron jutottam hozzá. 20e km volt az órájában, amit egy 15-16 éves gépnél már nem nagyon tudok elhinni, de a motorja szépen csendesn járt, ugyhogy megvettem. Nagyon jó döntésnek bizonyult mert a teló szimeringen és a hátsó féktárcsán és betéten kívül nem nagyon költöttem rá (ja volt egy lánc-szett is) közel 12e km-t szinte hiba nélkül vezettem le vele. Ebben volt sok Mátra, rövid kiruccanás, hosszú túra (egy nap alatt 500km is). Kényelme megfelelő, jól pakolható, sok csomaggal is kezesen viselkedett. Fogyasztása 2 személlyel és csomagokkal is kb 6 liter körül mozgott. Ahhoz képest hogy csak 400 ccm, meglehtősen "nyomatékos" 6.ban is simán lehet a városban rohangálni, ami a mostani gsxr-emről nem mondható el :)) (persze ez teljesen más világ). Szóval én csak jókat tudok erről a típúsról mondani, a haveri körben volt és van is még bandit és ugyanezeket tudom mondani róla mit az enyémről... :)
Nekem bevált a Suzuki és ez is sokat nyomott a latban mikor az új gépet kerestem, és megvettem egy 1997es Gixxer 750-et, ami már régi álmom volt :)))
Hibalista
- Szinte semmi a kopó alkatrészeken kívül. Féktárcsa, fékbetét, láncszett, teló szimeringek ezen kívül egyedül az indexrelé romlott el.
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem sehova, van motorszerelő ismerős :) de hozzá is csak karbantarás miatt vittem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |