A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 1985 (750)

Gsx-R 750 1985 (750) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Sárga ördög

Szöveges ítélet

Úgy látom régi GSXR-ekről még nem nagyon van ítélet, úgyhogy hozzájárulok az 1000 ítélet gyarapításához. A motort 19 éves korában vettem, kényszerből. Vmi klasszikusat szerettem volna (Z650-et, 400EFT-ig), de jópár motor megtekintése után kénytelen voltam letenni erről. Még ennyi a hirdetés alapján "kitűnő állapotban lévő", füstölő, csörgő, szétszakadt ülésű, rozsdás motort nem láttam. Elkezdtem nézegetni a régi GSXR-eket. Egyszer vezettem ilyet, és 10 év múltán is jól emlékeztem, hogy remegett a küllőm, miután chopperhez szokott kézzel húztam egy kövérebb gázt. Sikerült is egy átalakított (R1 faridom, streetfighter fejidom, semmi más burkolat) jó bőrben lévő darabra akadnom. A próbaúton semmi égbekiáltót nem tapasztaltam, nem füstölt, nem csörgött, kuplung, kormánycsapágy rendben voltak, a féktárcsa egy nagyon kicsit ütött, és a telószimeringek kicsit engedtek. Megvettem. Már a hazaúton tudtam, hogy a csutkakormányt le kell cseréljem, ha kényelmes túrázásra szeretném használni. Az ülés kényelmes, a lábam kitűnően leért róla (168 cm magas vagyok). Mire az autópályára értem, kicsit megbátorodtam. Ráhasaltam, és elkezdtem húzni. Mire észbekaptam, 200 (9500 a fordszámmérőn). Na még egy kicsit. Kezdtem félni. A szél cibálta a dzsekit keményen, ebből a kormányra is átadódott egy kevés, szitálni kezdett a motor. 240-ig húztam, tovább nem mertem (11200 körüli ford, 12500-nál van a vége). Azóta sosem hajtottam meg igazán. Túrázásra, munkába járásra használom, nagy megelégedettséggel. Miután a kormányt kicseréltem, az üléspozíció is túrás lett. Több chopperem is volt ezelőtt, de egyik sem kényelmesebb, teljesítményarányban meg (100 ló/200kg)... Bár a V2-es hangnál nincs szebb, az igaz. De ezt az apró békát lenyelem. Összeségében egy kitűnően használható motor (megfelelő átalakításokkal), minimális szervízigénnyel, olyan teljesítménnyel, amit igazság szerint kevesen tudnak biztosan uralni. Mindenkinek ajánlom, akinek nincs sok pénze.

Hibalista

- Semmi! A kormány átalakítása miatti fémfékcső csere költség az egyetlen, amire költenem kellett. Olajcsere, fék karmantyúzás esedékes.

Ide hordtam szervizbe

MATHIAS MOTOR KFT, Miskolc, Csabavezér u. 25.
Kedvesek, gyorsak. Nem olcsók (4000 Ft/óra+ÁFA)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.