A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Ay 50 A 2006 (49)

Ay 50 A 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárga moszkító

Szöveges ítélet

A motort 2005-ben vettem újonnan, 0 kilométeresen. Még a morini blokkos, karburátoros változat, "Alstare" sárga-lila fényezéssel. Saját lábán ment haza. Első rémület: "sík úton önerejéből" csak 30 km/ órára volt képes. Mire Óbudára értem vele az M3-astól (valami Black Motors), elkezdte engedni a hűtővizet (a nullrevíziós "szakik" nem csavarták rá a hűtővízkupakot !!) és mind a két tükre lelazult. Az Árpád hídon kiherélt Honda Dio-k 70-80 km/órával előzgettek. Kicsit szomorú voltam a több mint félmilliós vízhűtéses, dupla tárcsás, dögös, de vérszegény "sportrobogóval". Csigalassúsággal eltelt az első ezres, variátor fojtás ki, majd kis könyörgésre a szaki a kipufogócsúcsot is levágta. A gyorsulás némileg javult, és a végsebesség is elérte a 60-at. Idén télen egy Gianelli Next sportkipufogó után végsebesség kb. 70 km/h, gyorsulás tovább javult. Ja, a 4400 km. alatt a 3. doboz Castrol ACTevo motorolajat fogyasztja, egyébként szalon állapotú. Nemrég átesett egy kisebb átépítésen: Malossi 70 cm3-es hengerszett, Dell´orto 17,5 -ös karbi 90-es düznivel, szívótorok fojtáskivétel - azóta a gyorsulása brutális - aláz minden 50-es olaszt, végsebessége kb. 80 km/óra, igaz ilyenkor már zabál. Aki szidja a menetteljesítménye miatt, annak azt tudom mondani, hogy a 2000- 2003 közötti Aprilia SR 50 legendás hírű sportrobogó ugyanezzel a Franco Morini blokkal készült - kevésbé lefojtva. Ha nem távolítanak el minden fojtást, valóban harmatos kissé a moci.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Csak az "ezres". Egyébként nem volt szerelőnél.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4400
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.