A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gz 250 2004 (249)

Gz 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rozsdaboglya, avagy a Suzuki szégyene

Szöveges ítélet

Újonnan vettem, előttem csomagolták ki a dobozából. Kényelmes, könnyen kezelhető gép volt, alacsony súlyponttal, kényelmes üléspozícióval, kissé kemény hátsó rugózással és puha, de felütésre nem hajlamos első teleszkóppal. Elsőre nagyon zavart rajta a gyárilag direktre kötött világítás. Az előző motorjaimon már megszoktam hogy én tologatom a kapcsolót, de itt bele kellett törődnöm hogy a gyújtáskulcs elfordítása után ha kell ha nem, világít. Ennek ellenére imádnivaló kis dög volt,bár a szerelem nem tartott sokáig mert egy hónap használat után veszett rozsdásodásba kezdett. A motorblokkon, a kerekeken, és a műanyag elemeken kívül minden rohadt rajta. A krómozott elemek mind rozsdásodtak, a váz összes rejtett részéből kúszott kifelé a vörösesbarna szörnyeteg. Mindez annak köszönhető, hogy a gyártó a váz összehegesztése és zsírtalanítása után minden előkezelés és alapozás nélkül egy vékonyka réteg fekete festékkel kívánta megelőzni a korróziót. Mondanom sem kell, a váz rejtett helyeire már nem jutott a drága anyagból, simán leködölték, "oszt jóvan". A kereskedő miután felkerestem a garanciális javítás miatt,a vállát vonogatta, és olyanokat mondott, hogy "egy milla alatt ne is számíts minőségre". A hajamat téptem... Végül nagy nehezen szétkapták és leszintereztették a vázat de olyan gyalázatosan rossz minőségben, hogy az összeszerelés után egy héttel már át is ütött rajta a rozsda. A kicserélt krómozott elemek is rozsdásodtak, én meg gyalog jártam, és mivel részletre vettem, szépen fizettem a csekkeket. Na ekkorra már habzott a szám, KERMI-t és peres úton-t emlegettem. Erre hoztak egy új vázat japánból, beszerelték és már mehettem is motorozni. Nagyon boldog voltam vele, de csak kb. két hétig, mert az új váz ugyancsak egy réteg ködölést kapott, és az első esős nap után veszett rozsdásodásba kezdett. Visszavittem és a motorszalon tulajdonosával aki az étékesítőivel szemben jó fej volt, visszavásároltattam a gépet.

Hibalista

- Semmi sem romlott el, viszont úgy rozsdásodott, mintha ez lenne a gyári előírás. Emiatt a hét hónapból amíg az enyém volt, három és felet töltött a szervízben.

Ide hordtam szervizbe

Motorrad, Suzuki márkaszervíz, Tóth László szervízvezető.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.