Rotáló szerelmem:)
Szöveges ítélet
Első nagy motorom. Nagyon szeretem, bárhová eltudok vele jutni. Nekem egy olyan motor kellett amivel mindenhova eltudok jutni. És, hogy főldút/sár/hó/flaszter ne legyen probléma neki, egy 2kerekű tankot szerettem volna:) Ez majdnem olyan csak lőni nem tud:)
100kilóméter után az ember nem nagyon érzi a fenekét, hosszabb túrákon érdemes megállni időnként... Két személlyel kimondottan csak laza utazásra alkalmas, nagyon megérzi ha ülnek mögöttem, de úgy is lehet simán tartani vele a 110-120at, inkább a gyorsulásnál érezhető...
Nagyon nyomatékos kis moci kevés LE-vel, de az én 110kilóm alatt is hihetetlen jól gyorsul, kevesen fognak meg a lámpánál:) 1-2őbe még a 600s GSX-R-t is megfogtam:)
Tudom, hogy ez a motor nem erre van, de azért néha megmutatom, hogy mire is képes a szerelmem:)
Terepezni jobban szeretek vele, bár sárba kicsit necces, mert nehéz és könnyen elsüllyed, de ha kitartó vagy és erős akkor nincs para:) Ha sárba mégy, mindig legyen nállad 10es kulcs, hogy le tudd venni az első sárhányót...
Én idáig 7ezer kilómétert mentem vele, és csak jót mondhatok róla. Egyszer rendbe kell tenni, kicsit foglalkozni vele és nagyon hálás tud lenni. Kezdő motornak tökéletes. Sőt.. De azért már kívánom a nagyobb lóerőket, néha örülnék ha lenne benne még vagy 40paci...
Ettöl függetlenül csodálatos kis paripa. És ami a legfontosabb a lányoknak is tetszik:P Főleg a hangja:)
Csak jót tudok róla mondani. Én nagyon szeretem. Mikor élni sincsen kedvem, csak felülök rá, kimegyek terepezni egyet és minden gondom eloszlik, és újra van kedvem élni... Sokszor öntött már belém lelket.
Ha ilyet veszel tuti, hogy nem bánod meg.
Hibalista
- Mikor megvettem csúszott a kuplungja, reméltem, hogy csak az olaj miatt, de természetesen alapbol lecseréltem volna, kértem egy fél szintetikusat, erre fullszintetikusat adtak amit nem vettem észre, és magába szívta a ferodor, és onnantol szintén csúszott... Azthittem kopott a lamella és vettem bele, mikor szétszedtem észrevettem, hogy a lamella új benne... Csak az olaj miat csúszott.. Ezen felül, hátsó gumi csere, hátsó féktárcsa csere, rúgóstag csere(nagyon nehezen találtam hozzá), kuplunk bowden csere, lánc/lánckerékcsere...Kuplung lamellák.. Azthiszem ennyi (ez kb 110 rongyomba van) Egyszer egy terepezésután nem mostam le, egy hétig állt a motor és berohadtak a fékdugattyúk, nem volt rajta porvédő...Mikor fékeztem majdnem fejreálltam, nem ment vissza a dugattyú.
- A porvédő, két kis gumi(15ropi) inkább esztergáltam hozzá.
Ide hordtam szervizbe
Jó magam, és apukám:)
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |